Kommende udgivelser #9

Der udkommer i år ret mange spændende bøger oversat fra engelsk til dansk. Nogle af dem, vil jeg vise her på bloggen, med cover, handling og planlagte udgivelsesdato. Formålet med disse indlæg er blot, at man kan få information og inspiration. Udgivelsesdatoerne kan ændre sig hen af vejen.

Lauren Kate‘s serie har jeg endnu ikke fået læst. Det må  jeg havde gjort noget ved snart. Derimod udkommer der en lidt spændende bog, vil jeg tro, Født ved midnat. Jeg har set på den på engelsk og faktisk også læst en kort novelle der hører til serien, men den var jeg ikke særlig begejstret over. Desværre. Den hedder Turned at Dark og kan læses her. Men Født ved midnat skal jeg da nok få læst nu, hvor den udkommer på dansk. Jeg har ikke kunnet finde bogens handling fra forlaget, så jeg har tilladt mig, at oversætte handlingen fra goodreads til dansk.

De udstødte af Lauren Kate udkommer den 13. Maj 2011

Fanget i helvede!
Sådan føles det for Luce når hun er væk fra sin Daniel.
Han er taget ud for at jage De Udstødte, som vil dræbe hende.
Daniel har derfor gemt Luce af vejen på Shoreline, en skole for faldne engle med usædvanlige evner.
Men har Daniel fortalt Luce hele sandheden om hvorfor De Udstødte vil dræbe hende …

‘Fallen – De sorte skygger’ er første bog i denne serie. Tredje bog udkommer på engelsk den 14. Juni 2011 med titlen ‘Passion’.


Shadow Falls #1: Født ved midnat udkommer den 9. Juni 2011

Gå ikke glip af denne spektakulære nye serie, som vil stjæle dit hjerte og hjemsøge dine drømme. Velkommen til Shadow Falls lejren, beliggende dybt inde i skoven i en by kaldet Fallen …

En nat finder Kylie Galen sig selv til den forkerte fest, med de forkerte mennesker, og det ændrer hendes liv for evigt. Hendes mor sender hende til Shadow Falls – en lejr for urolige teenagere, og inden der er gået særlig længe, bliver det smerteligt klart, at de andre unge ikke er bare “urolige”. På Shadow Falls træner vampyrer, varulve, shapshifters, hekse og feer side om side, lære at udnytte deres evner, kontrollere deres magi og leve i den normale verden.

Kylie har aldrig følt sig normal, men det er helt sikkert, at hun heller ikke hører til her med en flok paranormale freaks. Eller gør hun? De insisterer på, at Kylie er en af ​​dem, og at hun blev sendt hertil af en eller anden grund. Som om livet ikke var kompliceret nok, kommer Derek og Lucas også ind i billedet. Derek er en halv-fe som er fast besluttet på, at være hendes kæreste, og Lucas er en meget hot varulv, med hvem Kylie deler en hemmelig fortid. Både Derek og Lucas kunne ikke være mere forskellige, men de har begge et stærkt greb om hendes hjerte.

2 thoughts on “Kommende udgivelser #9

  1. Jeg har snart ikke flere penge for denne måned! Har brugt dem på bøger, og andet -.-‘ Men de to bøger MÅ jeg altså bare have!!!
    😀

    Elsker virkelig din blog, den er rigtig god!

    • Uha, det kan også gå hen og blive dyrt med alle de dejlige bøger. Men det er jo tit pengene værd. Men ellers er der jo biblioteket hvis man løber helt tør.😀

      Årh – tusind tak! Bliver så glad for at hører, når nogen kan lide det jeg laver. Heh.🙂

Skriv et svar

