Nyt på hylden #27

Disse tre bøger har jeg fået sådan lidt spredt ud over den sidste måned. Men nu skal de lige vises frem. To af dem er købt på Play.com. Across the Universe skal jeg læse til 2011 Debut Author Challenge. Indtil videre har jeg kun læst og anmeldt én, og det er ikke godt nok hvis jeg selv skal sige det. Den ydmyge amulet fandt jeg i dag i bilka til 49 kr. Det er næsten det rene paradis at være i bilka lige nu, hvor der er bunkevis af billige bøger. Nå, men jeg har besluttet mig for, at prøve, at læse flere bøger skrevet af danske forfattere. Så jeg tænkte, at Sascha Christensens bog nok kunne være en meget god start. Og NU skal jeg altså holde igen med de der små bogindkøb!

Den ydmyge amulet af Sasha Christensen

Across the Universe af Beth Revis

The Summer I Turned Pretty af Jenny Han

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

Skriv et svar

