Cover-release: Silence af Becca Fitzpatrick

Jeg har ventet i månedsvis på dette cover. Nu er det her endelig og se lige engang hvor smukt det er! Jeg har været helt vild med både Hush, Hush og Crescendo‘s forsider, men dette er godt nok det flotteste indtil videre. Jeg elsker serien, den er mørk, fyldt med mystik, hele det faldne engle tema er perfekt og spændende, Patch er skøn og Nora og hans kærlighed er troværdig. Nu skal vi desværre bare vente månedsvis igen, før Silence udkommer. Jeg er så spændt. Det har bare, at blive oktober hurtigt. 😉 Jeg må bare nyde de første bøger og coveret til Silence i mellemtiden.

“The Hush, Hush series has captivated readers with the story of Nora Grey, her friend Vee, and a mysterious fallen archangel named Patch. In the gripping conclusion of the trilogy, Nora finds that as things start to unravel around her, she is more drawn to the enigmatic Patch. She soon discovers that the answers lie closer to home than she realized, and it is time for her to take control of her destiny once and for all.”

Silence af Becca Fitzpatrick udkommer den 4. Oktober 2011

9 thoughts on “Cover-release: Silence af Becca Fitzpatrick

  1. Weee, jeg kan ikke vente til den udkommer:P Det bliver en fest dag!!!
    Har læst de to første bøger, og må sige den falde bare godt tilpas i mit læse øje… hehe

  2. Det er sådan en dejlig forside. Jeg mistede næsten håbet i den første del af Crescendo, men da jeg nåede igennem et stykke jeg bare fandt umuligt, kom jeg ind på det rette spor igen, så nu glæder jeg mig til næste bog igen. 🙂

    Er forresten ret vild med forsiden! 😀 – Hvor mange af bøgerne i serien har du læst? 🙂

  3. Uuuh glæder mig!

    Ved du hvornår den kommer på dansk? (:
    Og ved du hvor mange bøger der er planlagt i den serie? 😀

    • Jeg tror ikke der er planlagt en dato, for hvornår den udkommer på dansk endnu. 🙂 Hvis den bliver oversat og hvis vi er heldige, kommer den nok sidst på året eller starten af næste år.
      Silence er den sidste bog i serien. Desværre! 🙂

  4. Trods at jeg ikke synes som Hush Hush serien, må jeg alligevel indrømme, at forfatterens mange forsider er helt uimodståelig! De er simpelthen så flotte!

Skriv et svar

