Nyt på hylden #24

Min ordre fra Amazon kom endelig i dag. Det er fristende, at købe for £25 og få gratis porto. Den fælde er jeg vidst faldet i et par gange. Denne gang er det bøger jeg har ønsket mig længe. Meget mere er der ikke at sige om denne omgangs nye bøger.

Freefall af Mindi Scott

The Adoration of Jenna Fox af Mary E. Pearson

Forbidden af Tabitha Suzuma

Clarity af Kim Harrington

Jessica’s Guide to Dating on the Dark Side af Beth Fantaskey

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

8 thoughts on “Nyt på hylden #24

  1. Jeg er også faldet i (alt for) mange gange på grund af det tilbud. 😛 Glæder mig til at læse din anmeldelse af Jessica’s Guide To Dating On The Dark Side, for jeg overvejer selv snart at få fat i den bog.

    // merryreading.blogspot.com

    • Hehe, godt at hører jeg ikke er den eneste der har en svag side for det tilbud. 😛 Glæder jeg selv til at læse Jessica’s Guide To Dating On The Dark Side, der er et par andre bogbloggere der har anmeldt den, og rost den. Den lyder god hvert fald!

  2. Det tror jeg ikke jeg har. Elleres kan jeg kun anbefale The Lucky One, The Last Song og Dear John.

    Freefall og Fobidden er så gode bøger! Forbidden er klart blandt min favoritter, så jeg glæder mig til at høre, hvad du selv synes om den. For bask og provokerende er den.

    • Okay, tak.. 🙂 The Lucky One har jeg også liggende. Bliver nok den jeg læser først så. Heh.

      Glæder mig til at læse netop de to bøger meget. Forbidden især, er jo blevet ret populær. Den skal læses snart! 😉

  3. Det er en sød bog, som vidst nok bliver filmatiseret med Zac Efron i hovedrollen, synes jeg Nicholas Sparks skrev på twitter, så det skal nok blive spændende.

    Forbidden bliver jo også oversat til dansk.

Skriv et svar

