Nyt på hylden #23

New books! igen igen… Denne gang modtog jeg igår Vildheks 2: Viridians blod, som jeg vandt på Michelle‘s blog. Den er jeg dælme glad for. Min lillesøster har fået lov til, at læse den først, så jeg må væbne mig med tålmodighed. Hun blev mindst ligeså glad som mig for, at jeg havde vundet den, så det var jo bare dejligt. I dag modtog jeg så Maximum Ride bog 2 og 3. Jeg har netop anmeldt bog 1, The Angel Experiment her på bloggen, og jeg ser meget frem til at læse disse to bøger. Sidst, men bestemt ikke mindst, City of Fallen Angels! Jeg er næsten lige blevet færdig med Englens by, og selvom jeg synes den sluttede helt perfekt, så glæder jeg mig til at læse denne, for at se hvad Cassandra Clare har i ærmet denne gang. Nu mangler jeg bare, at modtage en pakke fra Amazon og så må jeg lige holde en pause med det bogkøberi. (:

Vildheks 1: Viridians blod af Lene Kaaberbøl

Maximum Ride #2 – 3
School’s Out Forever af James Patterson
Saving the World and Other Extreme Sports af James Patterson

The Mortal Instruments #4
City of Fallen Angels af Cassandra Clare

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

One thought on “Nyt på hylden #23

  1. Snyyyyyd! Jeg forudbestilte min CoFA for ca. 2 måneder siden over Amazon, men jeg modtager den først om ca. 5 dage. Hehe, jeg er utålmodig. God fornøjelse med bøgerne! 😉

Skriv et svar

