Cover-release: The Wood Queen af Karen Mahoney

The Wood Queen er fortsættelsen til The Iron Witch. Coveret er lige blevet frigivet og, oh my god – jeg elsker det! Det er så smukt og farverne er skønne at se på. Jeg er også vild med coveret på 1’eren – som jeg desuden har stående på hylden, men ikke fået læst. Synes ikke, at den har fået så pokkers gode anmeldelser. Men måske jeg skulle give den en chance alligevel? Den er trods alt på min liste i konkurrencen Debut Author Challenge. Men hvad pokker, hvis den ikke er god, er den da pæn at kigge på!

The Wood Queen handler om (Taget fra Goodreads.com):

(Summary non-spoilery & not final.)

Two weeks after the events of The Iron Witch, reluctant alchemist-in-training, Donna Underwood, must face the consequences of her actions–actions that some believe make her a traitor.

At the same time, Donna’s iron tattoos are acting strangely and she experiences bleak visions filled with warnings of a coming darkness. When the Wood Queen steps into her life once more, it appears that Donna’s role in the centuries old war against the fey is very far from over–only this time it is her mother’s life that hangs in the balance…

The Wood Queen af Karen Mahoney udkommer Februar 2011

Skriv et svar

