Nyt på hylden #22

Er det ikke længe siden at jeg sidst fik nye bøger? Sådan føles det hvert fald for mig. Hehe. Men er lidt stolt af mig selv, en hel måned uden at købe nye bøger, er da meget godt gået. 😉 Jeg modtog igår to dejlige pakker… Den første stak er fire bøger jeg har fået fra forlaget Tellerup. Dem er jeg super glad for! På det andet billede, tre bøger jeg åbenbart ikke kunne leve uden. Here we go…

Magikerens Lærling #1 – 3
Tessia af Trudi Canavan
Invasionen af Trudi Canavan
Opdagelsen af Trudi Canavan

The Vampire Diaries – Stefans Fortælling #1
Oprindelsen af L.J. Smith

I Am Number Four af Pittacus Lore

Impossible af Nancy Werlin

Blue Bloods #3
Revelations af Melissa de la Cruz

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com el. Goodreads.com)

6 thoughts on “Nyt på hylden #22

  1. Uhh, “I am number four” er jeg helt vild efter at læse – har set filmen i biffen, og den er voldsomt god! Har du set den?

    Nice bøger fra Tellerup – er det anmeldereksemplarer eller? Min eneste kritik af de bøger er, at de har delt den oprindelige bog op i tre små bøger. Jeg syntes det er mærkeligt at de deler alle trudi canavans bøger op i flere små – nok for at tjene mere kan man sige, but still.

  2. Haha 😀 Jeg ved det godt, men jeg kan ikke lade være… ej, okay, 10 af lånene er film, så det tæller ikke rigtigt, men det er nu stadig en pæn bunke. Selvfølgelig er bøgerne skønne 😉

Skriv et svar

