Bookshelf Tour #3

Du kan i disse indlæg få at se, hvilke skønne bøger jeg har stående på hylderne.

Bøger hvor der er en stjerne (*) ud for, er bøger jeg har læst. Bøger hvor der er to stjerner (**) er bøger jeg har læst + anmeldt på bloggen. Der er ikke nogle specielle grunde til, at bøgerne står som de står – kun at det er sådan jeg fandt det pænest.

Jeg beklager, billedkvaliteten er ikke den bedste. Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.

Dette indlæg bliver muligvis det sidste i denne omgang af min boghylde rundtur. Men så snart, at jeg får flere bøger ind af døren og efterhånden får fyldt flere hylder op, så skal der nok blive vist frem igen.

Hylde 5:

Fuldmånens magt af Kit Whitfield
Heavenly af Jennifer Laurens
Wicked Woods af Kailin Gow**
Under en strålende sol af Khaled Hosseini
Chronicles of Ancient Darkness Omnibus af Michelle Paver
Boys Don’t Cry af Malorie Blackman**
The Short Second Life of Bree Tanner af Stephenie Meyer*
Once a Witch af Carolyn MacCullough**
Dash & Lily’s Book of Dares af Rachel Cohn og David Levithan**
Nevermore af Kelly Creagh
Heksejægerens kamp af Joseph Delaney
Sabriel af Garth Nix
All I Want for Christmas af Amy Silver*
Gone af Michael Grant
Hunger af Michael Grant
Evernight af Claudia Gray
Stargazer af Claudia Gray
Pride and Prejudice af Jane Austen
Bitten af Kelley Armstrong
Touch the Dark af Karen Chance

Denne hylde er jeg mindst glad for. Jeg synes den er grim at se på. Af samme grund er hylden også den nederste på min bogreol, dvs. den hylde man sjældent kigger på. Dermed ikke sagt, at bøgerne har dårligt indhold, de fleste har jeg nemlig ikke læst endnu. Men det skal jeg uden tvivl på et senere tidspunkt.

Hylde 6:

 

The Awakening and the Struggle af L.J. Smith*
The Fury and Dark Reunion af L.J. Smith*
Kissed by an Angel af Elisabeth Chandler
Fallen af Lauren Kate
Evermore af Alyson Noel*
Blue Moon af Alyson Noel*
Shadowland af Alyson Noel*
Dark Flame af Alyson Noel**
Nightstar af Alyson Noel
Shiver af Maggie Stiefvater**
Linger af Maggie Stiefvater**
En vampyrs bekendelser af Anne Rice
The Iron King af Julie Kagawa**
The Iron Daughter af Julie Kagawa**
The Iron Queen af Julie Kagawa**
Blue Bloods af Melissa de la Cruz**
Thirteen Reasons Why af Jay Asher**
Stolen af Lucy Christopher**
Before I Fall Lauren Oliver

Denne hylde er fyldt med gode bøger, og som man kan se, har jeg læst de fleste. Alyson Noel’s serie er udmærket og Julie Kagawa’s er fantastisk. Synes på en måde, at opmærksomheden skulle byttes om på de to bøger. Julie Kagawa fortjener mere og Alyson mindre. Men det er jo bare min mening.

Det var så rundturen på mine boghylder. Jeg håber, at I har nydt den. Jeg ved i hvert fald, at jeg har nydt at vise jer dem. God læselyst fremover! 😉

13 thoughts on “Bookshelf Tour #3

  1. Ej, hvor er det fedt, at I “alle” laver sådan en Bookshelf Tour. Det er så inspirerende – og så får man selv lyst til at lave noget i den stil 😀 det er lidt trist, at man ikke kan se billede 2 (hylde 6) i stort, som man kan med de andre billeder, hvis man klikker på dem… Men det er nu stadig dejligt med en rundtur i dine bøger.

    – Skye

    • Jeg håber da, at du også kaster dig ud i, at lave en Bookshelf Tour. 😉 Jeg eelsker selv at se andre bogreoler.

      Ups – det var en fejl, at man ikke kunne se hylde 6 i stort billede. Det kan du nu. 🙂 Tak fordi du skrev det. Hehe.

      • Hmm… Jeg har ikke rigtigt noget kamera, så det ville nok være lidt problematisk. Desuden tror jeg, at jeg er lidt tilbageholdende med at vise mine bøger frem – fordi jeg slet ikke har så mange, som jeg ville ønske, jeg havde. Jeg har egentlig ikke særlig mange penge at købe for, så jeg låner de fleste på biblioteket.. *Flush*

        Det var så lidt. Dejligt, at man kan det nu ;D

        • Det er da ligemeget om du ikke har så mange – ville med glæde se dem alligevel. Men ja, lidt problemaisk uden et kamera. 😉 Jeg låner selv mange på biblioteket. Har faktisk nogen jeg skal have hentet når jeg engang tager mig sammen. Hehe. Tak linket i indlægget forresten. 🙂

          • Jeg har kun det kamera, der er i min mobil – og 2 megapixel er altså ikke meget, det er ret elendigt. Måske kunne jeg låne min fars… ej, jeg ved det ikke. Jeg ville egentlig også gerne selv have taget nogle billeder af de bøger, jeg låner på biblioteket, men det kunne jeg jo så desværre ikke.

            Årh, det var så lidt… heeh, når jeg nu fik ideén til at læse bogen herinde, er det kun fair, at jeg fortæller det 😀

            • Ja okay – Det bliver knap så gode billeder. Men hey, det er heller ikke så vigtigt. Jeg synes stadig det er spændende at se hvad du låner selvom det ikke er dine egne billeder. (:

  2. Sigh – jo, det har du helt ret i. Jeg skulle starte min uddannelse 1. december, i en arnold busck, men få dage før min kontrakt trådte i kraft, bakkede min chef ud grundet “en dårlig mavefornemmelse” – du kan tro jeg var sur! Grr. Det kan man sku da ikke tillade sig.

    Anyhow, jeg har været så fantastisk heldig at få en ny elevplads, hos en bog og ide ikke langt fra hvor jeg bor (5 min. på cykel), og jeg må da også indrømme, at jeg har en bedre følelse med det denne gang – første gang kunne jeg helt fra start mærke nogle spændinger mellem mig og chefen, såå… Jeg glæder mig vildt meget! =D

    Det er godt at høre at mit lille indlæg om forlag var til en smule hjælp. Ærligt talt, hvis du har mulighed for det, så prøv det! Det er en skøn skøn oplevelse!!!

    • Ej, det er jeg da ked af. Hvad pokker er det for en chef, sådan at bakke ud få dage før. Det kan man da ikke, nej. :/ Så skal man da ikke sige ja til at starte med. Hmm..
      Super at du så har fundet en ny læreplads. Tillykke 🙂 Det må du have held og lykke med! Jeg har selv søgt læreplads hos en Bog & Idé der søger elev. Håber virkelig meget på, at jeg får den. Men der er jo som regel mange om budet desværre.. Heh.

  3. Eich hvor fantastisk – krydser fingre for dig (det kunne være vildt fedt at have en fellow boghandlerelev-buddy) =D

    Du skal bare gå til den der nede. Ham som tog mig ind, havde ellers taget en beslutning om, at han ikke ville have elever, men fordi jeg indtil flere gange troppede op for at høre hvad han havde besluttet sig for, valgte han at tage et ekstra kig på min ansøgning, og valgte så at tage mig ind, fordi han syntes at min ihærdighed måtte betyde, at jeg brændte for det… hehe…. Så det kan altså betale sig at være en sand pain-in-the-ass, og bare blive ved og blive ved og blive ved (var der nede fire gange inden han gav sig)… laughs.

  4. Fedt. Elsker at kigge på andres bogreoler 🙂 Det er så hygge 😀

    Du burde virkelig læse Gone af Michael Grant, den er virkelig god 😀

    Jeg er ny follower af din blog 🙂 Virker som vi har meget ens læsesmag..

    Du kan evt. tjekke ud min blog også, læser både dansk, norsk og engelsk, men min blog er på norsk 🙂 hovedsagelig ungdoms og fantasy/dystopia bøger 🙂 http://moonstarbokverden.blogspot.com/

    Glæder mig til at se hvad du læser videre 🙂

    • Hej. 🙂 Tak for din besked.. Din blog er rigtig fin og jeg vil da prøve, at følge med på din også i fremtiden. Jeg har hørt meget om Gone og flest gode ting. Jeg vil rigtig gerne have den læst, når jeg engang er kommet igennem den to-read bunke jeg har nu. Hehe.

Skriv et svar

