Cover-release: Værgeløs af Margit Sandemo

Værgeløs er den 7. bog i Margit Sandemo’s serie Heksemesteren. Jeg er blevet rigtig glad for denne serie om Tiril, Móri og alle de andre. Forsiden til Værgeløs er nu blevet frigivet. Jeg synes det er pænt, men dog ikke så flot, som nogle af de andre der findes i serien. Nederst i indlægget er der en liste med titler og dato på hvornår bøgerne udkommer fra den 6. og til og med den 15. bog.

Et tungt ansvar hvilede på den unge Dolgs skuldre. Begge hans forældre havde brug for hjælp. Og desuden var der jo Danielle.

Danielle var et angst og kuet barn, der blev holdt i skjul indendørs det meste af tiden. Hun havde haft en bror, men hans sind blev formørket efter mødet med gengangeren – og nu var han død …

 

6. bind i serien Elverlys udkommer d. 4. april 2011

7. bind i serien Værgeløs udkommer d. 3. maj 2011

8. bind i serien Ridtet mod vest udkommer d. 3. juni 2011

9. bind i serien Ildsværdet udkommer d. 4. juli 2011

10. bind i serien Dværgemål udkommer d. 3. august 2011

11. bind i serien Skammens Hus udkommer d. 5. september 2011

12. bind i serien Sagn om glemte Riger udkommer d. 3. oktober 2011

13. bind i serien Klostret i Tårernes dal udkommer d. 3. november 2011

14. bind i serien Frostens datter udkommer d. 5 december. 2011

15. bind i serien Ind i det ukendte udkommer d. 20. december 2011

(Kilde: heksemesteren.dk)
 

9 thoughts on “Cover-release: Værgeløs af Margit Sandemo

  1. Hehe, den er VILDT god – men det har du nok opdaget ud fra anmeldelsen. =)
    Jeg er bare såå spændt på toeren, men hvad sker der for, at den først udkommer i 2012. Det er virkelig lang tid at vente. =(

    • Det er SÅ ondt, at 2’eren først udkommer et år efter man har læst den. :/ Især når slutningen lægger op til, at der skal ske så meget mere.

  2. Hehe, nice… Jeg har oss netop anbefalet den til Tellerup – så snart jeg udgav min anmeldelse her i går, sendte jeg den til dem. Laughs. Så må vi håbe at de køber rettighederne til den. =D

    Hmm, som jeg også skrev i anmeldelsen, er jeg ret vild med begge fyre – men jeg hælder nok mest til Tucker… Han er en rigtig charmetrold!
    Til gengæld er der lissom hele den der større mening bag at hun skulle møde christian, såå, jeg vil ikke helt afskrive ham… Han har trods alt den bedste chance for at forstå hende og hvem hun er fuldt ud…

  3. Jeg et utroligt spændt på at læse den serie som kommer efter heksemesteren – den lyder vildt god (sad bare lige og kiggede på sidste bogs titel, “ind i det ukendte”)… Uhhh… hehe… =)

    Prøv forresten at tage et kig på bøgerne på heksemesteren (de første par stykker) – og så klik på det der hedder pressen skriver… 😉

    • Haha, hvor nice! Det havde jeg slet ikke set, men fedt nok, at de har brugt citater fra os to. Hehe. Det bliver man da glad for.

      Den serie der kommer efter Heksemesteren, er det den hvor Heksemesteren og Isfolket knyttes sammen til én verden? Men jeg glæde rmig hvert fald ligemeget hvad. Hehe. Isfolket skal jeg også snart i gang med. Har du overvejet at læse den? (:

  4. Laughs – det er mig der har sat dem ind (jeg sidder og opdaterer deres hjemmeside i øjeblikket, retter fejl o.l.) – håber ikke du har noget imod at jeg brugte nogle af dine citater. (?) =D

    Hmm, Isfolket og Heksemesteren bliver vist aldrig rigtigt knyttet sammen som sådan (ikke så vidt jeg har forstået). Der er en enkelt eller to personer fra isfolket, som gør kort entré i heksemesteren, men det skulle vist også være det hele. Den næste serie kommer vist til at omhandle Tirils og Moris efterkommere. – jeg er ikke helt sikker, men det er hvad jeg har fået af vide af dem fra jentas. hehe. Nu ville de bare ikke fortælle særligt meget, af frygt for at komme til at afsløre noget. =)

    • Hehe, nåhh! Nej, det er skam helt i orden. 🙂

      Okay.. Jeg læste det bare lige på Goodreads, under den første bog i en af hendes serier. Altså det med, at de to verdener bliver knyttet sammen. Men spændende lyder det hvert fald.

Skriv et svar

