Bookshelf Tour #2

Du kan i disse indlæg få at se, hvilke skønne bøger jeg har stående på hylderne.

Bøger hvor der er en stjerne (*) ud for, er bøger jeg har læst. Bøger hvor der er to stjerner (**) er bøger jeg har læst + anmeldt på bloggen. Der er ikke nogle specielle grunde til, at bøgerne står som de står – kun at det er sådan jeg fandt det pænest.

Jeg beklager, billedkvaliteten er ikke den bedste. Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.

Hylde 3:

Clockwork Angel af Cassandra Clare
The Forest of Hands and Teeth af Carrie Ryan
Mercy af Rebecca Lim
Matched af Ally Condie**
Nightshade – Natskygger af Andrea Cremer
Kelley af Lesley Livingston
My Soul to Steal af Rachel Vincent
My Soul to Save af Rachel Vincent
My Soul to Take af Rachel Vincent
Fallen Angel af Heather Terrell
Angels Blood af Nalini Singh
Arhangel’s Kiss af Nalini Singh
Raised by Wolves af Jennifer Lynn Barnes
Angel af L.A. Weatherly
Intertwined af Gena Showalter
The Body Finder af Kimberly Derting
Beautiful Creatures af Kami Garcia & Margaret Stohl
Perfect Chemistry af Simone Elkeles**
Rules of Attraction af Simone Elkeles**
The Iron Witch af Karen Mahoney
Stray af Rachel Vincent

På denne hylde står mange af mine nyere bøger. Jeg har kun læst et par stykker af dem. Men jeg kan godt lide, at kigge på den og overveje hvilke bøger jeg skal have fingrene i næste gang. Alt for mange bøger der skal læses, og alt for lidt tid. Jeg tror de fleste kender til det problem. Hehe.

Hylde 4:

Last Sacrifice af Richelle Mead**
Marked af P.C. Cast & Kristin Cast*
Betrayed af P.C. Cast & Krisin Cast*
Chosen af P.C. Cast & Kristin Cast
Untamed af P.C. Cast & Kristin Cast
Hunted af P.C. Cast & Krisin Cast
Vampire Academy af Richelle Mead**
Frostbite af Richelle Mead**
Shadow Kiss af Richelle Mead**
Blood Promise af Richelle Mead**
Spirit Bound af Richelle Mead**
The People of Sparks af Jeanne DuPrau**
The Prophet of Yonwood af Jeanne DuPrau
The Diamond of Darkhold af Jeanne DuPrau
Uglies af Scott Westerfeld
Pretties af Scott Westerfeld
Specials af Scott Westerfeld
Extras af Scott Westerfeld
Succubus Blues af Richelle Mead
Halfway to he Grave af Jeaniene Frost
One Foot in the Grave af Jeaniene Frost

På denne hylde står min absolutte yndlingsserie; Vampire Academy. I love it! Jeg er lidt ked af, at jeg ikke har hele serien i de samme udgiver, men håber på en dag, at få dem samlet. House of Night er også en fin serie, som jeg i længere tid har overvejet, at fortsætte på. Men så er der altid kommet en anden bog i vejen, der ville læses først. 😉

Skriv en kommentar