Bookshelf Tour #1

Så blev det vidst min tur til, at vise mine hylder frem. Du kan i disse indlæg få at se, hvilke skønne bøger jeg har stående.

Bøger hvor der er en stjerne (*) ud for, er bøger jeg har læst. Bøger hvor der er to stjerner (**) er bøger jeg har læst + anmeldt på bloggen. Der er ikke nogle specielle grunde til, at bøgerne står som de står – kun at det er sådan jeg fandt det pænest.

Jeg beklager, billedkvaliteten er ikke den bedste. Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.

Hylde 1:

 

Vandrende Sjæle af Stephenie Meyer
Dæmonernes By af Cassandra Clare**
Den Tavse By af Cassandra Clare
Delirium af Lauren Oliver
Mørk Lykke af Melissa Marr
Farligt Blod af Melissa Marr
Flygtig Evighed af Melissa Marr
Død Indtil Solnedgang af Charlaine Harris*
Levende død i Dallas af Charlaine Harris*
Klub Død af Charlaine Harris**
Død for verden af Charlaind Harris**
Stendød af Charlaine Harris
Fuldstændig død af Charlaine Harris
Trolddom af Margit Sandemo**
Lyset i dine øjne af Margit Sandemo**
Når mørket falder på af Margit Sandemo**
Ondskabens ansigt af Margit Sandemo**
Troldbunden af Margit Sandemo
Heksejagten af Margit Sandemo
Plejedatteren af Margit Sandemo

Dette er den øverste hylde i min reol. Jeg synes den er rigtig pæn at kigge på, og elsker at det kun er hardbacks. To af mine yndlingsserier står her på, Sookie Stackhouse og Heksemesteren. De er vidt forskellige, men hver især fantastisk gode og unikke. Vandrende Sjæle var jeg engang gået igang med, men kom ikke langt desværre. Den var meget forvirrende og langtrukken. Jeg regner dog med, at prøve at give den endnu en chance på et senere tidsspunkt. Resten af bøgerne ser jeg frem til at læse. Indtil da, må de stå og se flotte ud.

Hylde 2:

Dødsspillet af Suzanne Collins**
Løbeild af Suzanne Collins
Hush, Hush af Becca Fitzpatrick*
Crescendo af Becca Fitzpatrick**
Vampire Kisses af Ellen Schreiber
Vildheks – Ildprøven af Lene Kaaberbøl
Morganville Vampires Omnibus af Rachel Caine
Entangled af Cat Clarke
Poison Study af Maria V. Snyder
Magic Study af Maria V. Snyder
Unholy Ghosts af Stacia Kane
Forsaken af Jana Oliver**
Night World #1-3 af L.J. Smith
Night World #4-6 af L.J. Smith
Balefire af Cate Tiernan
Darkfever af Karen Marie Moning
Bloodfever af Karen Marie Moning
Faefever af karen Marie Moning

Denne hylde elsker jeg at kigge på. Jeg er vild med, når der er ansigter på bøgernes rygge, så midten af denne hylde er især en fryd for mine øjne. Hehe. Jeg har ikke læst specielt mange af disse bøger, men kan kun sige; jeg glæder mig!!

3 thoughts on “Bookshelf Tour #1

  1. du burde helt klart give vandrende sjæle en ekstra chance! Jeg gav også op første gang jeg prøvede, men besluttede mig så for at forsøge igen. Det første lange stykke tid er bogen vildt langtrukken og kedelig, men når man kommer 100-200 sider ind i bogen så bliver dem super spændende og god!! 😀

  2. Du læser nogle fede bøger må jeg sige, jeg har selv læst nogle af dem. P.s. Vandrene sjæle er awsome!😄

Skriv et svar

