Se lige hvad jeg har fået …

… En bog-reol! 🙂 Selvom der dårligt nok er plads til den på mit værelse, trængte jeg efterhånden til mere bogplads. Nu er der endelig blevet mere styr på mine bøger, så når jeg får nye næste gang, har jeg masser af plads til dem. Det er ret dejligt. Og nu hvor de står så fint, betyder det også, at der snart kan tages billeder til en Bookshelf Tour. (Som først kan blive når jeg får fat i et bedre kamera).

Forresten har jeg også fået nye bøger (igen igen). Det drejer sig om de 3 første bøger i Sagaen om Isfolket af Margit Sandemo. Serien er jo virkelig populær, og jeg elsker hendes Heksemester-serie. Min mor læste også Isfolket som ung og vil gerne genlæse den, det er lidt hyggeligt. Sagaen om Isfolket koster kun 49 pr. bog i Bilka, det kan man da ikke stå for. 😉 Derudover har jeg købt Entangled af Cat Clarke, Angels Blood af Nalini Singh og hvis du kigger i venstre side af bloggen, læser jeg nu Ildprøven af Margit Sandemo, som jeg modtog i dag. Finally!

11 thoughts on “Se lige hvad jeg har fået …

  1. Skønt! Jeg kunne virkelig godt bruge nogle bogreoler. Et værelse, læseværelse, ville heller ikke være værst. Er det alle dine bøger der står dér eller har du i gemmerne? :b

    • Jeg kunne nu også godt tænke mig et værelse, kun til bøger. (:
      Det er stort set alle mine bøger på reolen og i det skab der hænger på væggen ved siden af. Har vel ca. 10 udover dem, der er gemt i et andet skab. Hehe.

  2. Du skulle næsten se hvor synd det er for mine bøger. De er stuvet sammen i mit dumme reolsystem, som iøvrigt ikke er særlig bog-venlig. x(
    Link til et billede: http://niinjax.files.wordpress.com/2011/02/bogreol.jpg
    og så står de andre bøger jeg ikke har plads til derinde i et andet lille skab. Det er meget trælst, fordi jeg godt kan lide, at man kan se hvilke bøger andre folk har. Det er jo fx lidt sjovt, når man er hjemme hos en veninde og så kan kigge lidt på de bøger hun har (eller dvd’er / cd’er?) 🙂

    • Ja, det er kedeligt når man ikke kan se sine bøger ordenligt. /: Det har jeg været vandt til indtil nu, men heldigvis fandt jeg den her reol, som var rimelig billig (199 kr.)… Jeg elsker også selv, at se på andres bøger. 🙂

  3. Det har du fuldkommen ret i. Det er helt vidunderligt – også selvom den hurtigt kan blive overfyldt. Jeg købte selv tre bedrollers, og jeg fyldte dem alle op samme dag, jeg købte dem. det går stærkt!
    Nej endnu ikke, men jeg planlægger det.

  4. Så er der jo altid skabe eller andre steder i huset, de kan blive stillet, hvis det endelig er, men jeg forstår virkelig godt vhad du mener. Det er ikke alle bøger, man ønsker at have stående fremme, vel?

  5. det er da også en god stak. Jeg tror efterhåndne jeg ejer omkring det samme antal selv, så der er ikke noget at sige til, at plads bliver mindre og mindre.

Skriv et svar

