Cover-release: Lost In Time af Melissa de la Cruz

Jeg synes lige jeg vil vise coveret på Lost In Time af Melissa de la Cruz. Det er den 6. bog i Blue Bloods serien. Jeg har selv kun læst Blue Bloods på dansk, og den var ganske udmærket. Bog 2, Maskerade, er netop udkommet på dansk og venter lige nu på mig på biblioteket – glæder mig til at læse den. Du kan læse mere om bogen og dens handling her. Smukt cover!

Lost In Time udkommer den 4. Oktober 2011

One thought on “Cover-release: Lost In Time af Melissa de la Cruz

Skriv et svar

