Lånte bøger #5

I dag var jeg et smut på biblioteket for at hente nogle bøger. De er kommet hjem til mit bibliotek fra et andet, og jeg er noget overrasket over, at det ikke har taget længere tid. Men jeg klager ikke! Bøgerne det drejer sig om er disse:

The Last Vampire: The Last Vampire & Black Blood af Christopher Pike
I’d Tell You I Love You, But Then I’d Have to Kill You af Ally Carter
The Sky Is Everywhere af Jandy Nelson
Før jeg dør af Jenny Downham
Heksejægerens Lærling af Joseph Delaney

Jeg tvivler lidt på, at jeg får læst dem allesammen. Men det er næsten helt sikkert, at de 3 i midten bliver læst. Krydser fingre. 😉

Jeg har planer om at lave en Bookshelf Tour her i nær fremtid. Det vil sige, at I kan se hvad jeg har stående af bøger på hylderne. I har selvfølgelig set  hvad jeg har fået ind af døren, i løbet af “Nyt på hylden” indlæggene, men ikke alle bøger er blevet vist frem – som blandt andet dem jeg købte før bloggen blev skabt. Jeg vil arbejde på, at det bliver vist her i løbet af et par uger.

Nu vil jeg sætte mig til at drikke en kop kakao og læse videre i bogen jeg er igang med; Forsaken af Jana Oliver. Der er allerede sket en masse og i blandt en virkelig sørgelig begivenhed. Snøft… Men den er super indtil videre.

Fortsat god dag!

7 thoughts on “Lånte bøger #5

  1. Jeg er oss selv spændt på at komme i gang med at læse den. Dog skal jeg først lige have læst Ondskabens ansigt (som jeg også er super spændt på) hehe. =)

    Uhh, heksejægerens lærling er altså et must-read. Det er en bog for de yngre, men personligt er jeg helt vild med den. Har selv de første fem i serien stående – måske jeg skulle få dem genlæst og anmeldt snart (når jeg engang er kommet igennem de 45 andre bøger jeg har stående her ved siden af min computer) sigh. Der er både fordele og ulemper ved at have mange ulæste bøger liggende. Laughs. =D

    • Hehe.. Jeg misunder hvert fald at du har den liggende. Gid jeg kunne læse den nu. 😉

      Heksejægeren lærling tror jeg, at jeg får lidt svært ved at gå igang med. Har som dig så mange andre der skal læses, og så er der nogle som står lidt højere oppe på listen. Hehe. Er selv tit i et dilemma når der skal vælges ny bog. Meen, selvom det er en ulempe ved at have mange ulæste bøger, så ser jeg nu flest fordele. 😀

  2. Det tegner vel godt med den “forsaken”-bog hvis den har rørt dig med den tragiske begivenhed du nævner til sidst i dit indlæg! – Måske jeg skulle tilføje den til min uskrevne to-read liste… 😀

Skriv et svar

