Cover-release: Everlasting af Alyson Noel

Evermore, Blue Moon, Shadowland, Dark Flame, Night Star og endnu ikke udgivet og endelige bog Everlasting. Dette er de engelske titler på Alyson Noel’s serie, The Immortals (De udødelige). Coveret til den 6. og sidste bog er blevet frigivet og det synes jeg da lige, at i skal se:

Everlasting is the sixth and final installment of the epic love story that has enchanted readers across the world. Ever and Damen have spent centuries facing down bitter rivals, jealous friends and their own worst fears-all in the hope of being together forever. Now in Everlasting, their destiny is finally within reach.

Will they be united-or torn apart forever? Readers will finally discover the truth in this anxiously awaited conclusion!

Jeg må indrømme, at selvom jeg ikke er verdens største fan af serien, så glæder jeg mig alligevel til, at finde ud af hvad det hele ender med, med Ever og Damen – og ikke mindst alle de andre. Jeg er vild med farverne på dette cover!

Everlasting udkom på engelsk den 7. Juni 2011 og udkommer på dansk den 6. Oktober 2011 med titlen For evigt.

Opdateret: 18-06-2011

8 thoughts on “Cover-release: Everlasting af Alyson Noel

  1. Har kun læst den første bog, Evermore. Den føltes for mig lidt langtrukken og barnlig, men kan du anbefale at læse de næste bøger i serien? – Fx hvis der er en udvikling i hovedpersonen Ever eller nogen andre ting der gør dem værd at læse?

    =D

    • Personligt kunne jeg bedst lide Evermore og Blue Moon. Efter dem blev det bare dårligere og dårligere. Jeg synes ikke Ever udvikler sig specielt meget. Hehe. Jeg bliver ved med at læse serien fordi der er noget der fanger mig ved den, så hvis man ikke følte for den første bog, ved jeg ikke om man kommer til det, for den kører lidt i samme stil hele vejen.🙂

  2. Jeg har det ligesom dig når det kommer til Ever-serien. Selv er jeg nemlig heller ingen større fan af serien, alligevel er det et rigtig flot og spændende cover, så mon ikke den bliver læst alligevel?😉

  3. Blue Moon var heller ikke den værste. Selv kune jeg bedst lide Evermore, og allermindst Shadowland, for nej hvor var den vel nok dårlig. Fandt du nogensidne ud af, hvad plottet var? Det var lgiesom om at der var flere plots, men ikke noget i centrum.

  4. Du har helt ret i, at Damens (jeg kan ikke tage hans navn seriøst, når jeg kommer til at læse det på dansk som ‘en dame’) problem selvfølgelig er et gennemgående tema i serien, men oveni er det Evers fortid med en anden fyr, så er det Tvillignerne som har behov for at de andre leger far, mor og baby, så det er da heller ikke nemt at finde ud af, hvad handlingen går ud på. Måske at forvirre læserne?

Skriv et svar

