Cover-release: Bloodlines af Richelle Mead

Coveret til Bloodlines af Richelle Mead’s er blevet frigivet! Og ih, hvor er det flot! Det minder lidt om Vampire Academy seriens forsider, hvor man også kan se fulde ansigter. Det er Sidney man ser på forsiden, med hendes alchemist tatoveringer. Jeg glæder mig virkelig meget til denne serie! Hvis du ikke er med på hvad det er for en bog, så er det starten på en spin-off serie til den fantastiske Vampire academy serie. Vi vil komme til, at kunne følge nogle bipersoner vi kender til forvejen. Blandt andet Jill, Sidney og en hvis ung mand, som man nok kan gætte sig til, hvis man har læst Last Sacrifice. 😉 Men intet er dog sikkert endnu, man kan kun gætte sig til hvem det kan være. Du kan læse mere om serien og se en video her.

Bloodlines af Richelle Mead udkommer den 23. August 2011!

12 thoughts on “Cover-release: Bloodlines af Richelle Mead

  1. Du har helt ret, der er alt for lang tid til august! Det er virkeligt svært at vente på at Bloodlines bliver udgivet, især nu hvor der ikke er flere bøger om Rose. 🙂
    Er Storm Born egentligt god? Jeg har kun læst Succubus Blues udover Vampire Academy, og den fangede mig ikke rigtigt..

    • Lige præcis!

      Ja, Storm Born er faktisk ret god. Den er hvert fald spændende, men ikke så original som VA, og den er også mere ovre i den voksne genre, hvis jeg skal sige det. 🙂 Jeg har tvært imod ikke læst Succubus Blues endnu. Er den god?

  2. Det kan være jeg giver Storm Born en chance engang så. 🙂 Succubus Blues var overhovedet ikke mig, hvis jeg skal være ærlig. Den er også mere til de voksne læsere, men jeg syntes egentligt bare at den var kedelig. Desværre.

  3. Jeg kommer til at tænke på Vasilisa og Christian, når jeg ser det her cover! 😀
    Men hvem ved, Richelle vælger nok nogle helt andre personer at skrive om, såsom Sydney eller Adrian!

  4. Ja, du har ret. Det kunne godt ligne dem. 🙂 Men det er slået fast, at det er Sidney på coveret. Hvem manden er, ved man ikke helt endnu. 😉 Men det bliver spændende at se!

    • Jeg synes nu coveret er meget pænt. (: Havde ikke forventet mere, for det foregår i samme univers som VA og de covers er meget det samme som dette, synes jeg.

  5. Pingback: Cover-release: The Golden Lily af Richelle Mead « Sabine's bogblog

Skriv et svar

