2011 Debut Author Challenge

Thestorysiren.com har igen i år lavet en konkurrence, hvor man skal læse mindst 12 bøger af forfattere der debutere i år. Den konkurrence skal jeg selvfølgelig være med i når jeg nu alligevel havde tænkt mig, at læse en masse af de kommende YA bøger af de splinternye YA forfattere. Så dette er en perfekt mulighed for både os læsere – vi får nye dejlige bøger at læse og præmier at vinde – men også for forfatterne, der får deres bøger læst og anmeldt. Der er hver måned fantastiske præmier, at vinde.

Se en liste over de kommende bøger og forfattere her.

Indtil videre ser min liste således ud:

1.Forsaken af Jana Oliver
2. The Iron Witch af Karen Mahoney
3. Born at Midnight af C. C. Hunter
4. Across the Universe af Beth Revis
5. Divergent af Veronica Roth (Læser lige nu)
6. Darkness Becomes Her af Kelly Keaton
7. Angelfire af Courtney Allison Moulton
8. A Touch Mortal af Leah Clifford
9. Bumped af Megan McCaffety
10. Wake Unto Me af Lisa Cach
11. Entangled af Cat Clarke
12. Blood Magic af Tessa Gratton

Tryk på titlen for at læse min anmeldelse af bogen. Bøger der er oversteget er læst. Listen vil muligvis blive ændret hen af vejen, eller der vil komme flere bøger på. Hvis den bliver ændret, vil jeg rette listen i dette indlæg. Du kan altid vende tilbage og finde dette indlæg igen ved, at trykke på 2011 Debut Author Challenge knappen ude i siden på bloggen.

Held og lykke til de af jer, der også deltager og god læselyst!

One thought on “2011 Debut Author Challenge

Skriv et svar

