Kommende udgivelser #1

Der udkommer i år ret mange spændende bøger oversat fra engelsk til dansk. Nogle af dem, vil jeg vise her på bloggen, med cover, handling og planlagte udgivelsesdato. Formålet med disse indlæg er blot, at man kan få information og inspiration. Udgivelsesdatoerne kan ændre sig hen af vejen.

I denne omgang bliver det til Stjålet af Lucy Christopher. Den er jeg personligt rigtig glad for, bliver oversat, for den er super god og sætter gang i tankerne. Jeg har en anmeldelse af den her på bloggen. Den anden er Halo af Alexandra Adornette. Det er en bog jeg endnu ikke er læst, men som jeg helt sikkert skal kigge nærmere på, når den engang kan lånes på biblioteket.

Stjålet af Lucy Christopher planlagt udgivelse: 10. Marts 2011

Det skete sådan her.

Jeg blev stjålet fra en lufthavn.
Taget væk fra alt det jeg kendte,
alt det jeg var vant til.
Taget til sand og varme, snavs og fare.
Og han forventede at jeg ville elske ham.
Det her er min historie.

Et brev fra ingen steder.

Halo af Alexandra Adornetto planlagt udgivelse: 8. April 2011

Første bog i ny spændende ungdomsserie om engle, kærlighed og onde kræfter.

Den lille kystby, Venus Cove, trues af onde kræfter. Tre engle bliver sendt ned for at beskytte byen. De må skjule deres engleidentitet og leve som tilflyttere i den lille by. Men deres mission trues, da den yngste engel, Beth, starter på gymnasiet og forelsker sig i den jævnaldrende Xavier Woods.Vil forelskelsen svække hendes overnaturlige evner? Eller kan kærligheden overvinde de onde kræfter?

 
 
 

 

 

Skriv et svar

