Nyt på hylden #18

Ja, jeg ved godt at jeg skrev sidste gang, var den sidste gang, der blev købt bøger i lang tid. Men kunne ikke helt holde det. Hehe. Der var lige et gavekort der tiggede om at blive brugt, og nogle bøger jeg bare måtte have, så det blev til lidt bøger alligevel. Opdagede da jeg fik bøgerne, at jeg er kommet til, at købe bog 4 i Soul Screamers serien i stedet for bog 3. Øv, det er træls, men jeg må jo bare købe den en anden gang.

My Soul to Take af Rachel Vincent
My Soul to Save af Rachel Vincent
My Soul to Steal af Rachel Vincent

Fuldstændig Død af Charlaine Harris

Night Star af Alyson Noël

Udover disse lækre bøger, har jeg også været et smut på biblioteket. Det er sket et par gange den sidste uge, da der blev ved med, at komme bøger hjem til mig. Dejligt! Det bliver muligvis denne  to-read bunke jeg tager hul på først: Moon Called af Patricia Briggs, Storm Born af Richelle Mead, Beastly af Alex Flinn, The Goose Girl af Shannon Hale, The City of Ember af Jeanne DuPrau og Boys that Bite af Marianne Mancusi. Klik på titlerne for, at læse mere om bogen (Goodreads.com)

God læselyst til jer alle!

2 thoughts on “Nyt på hylden #18

  1. Jeg har rent faktisk læst Moon Called for et par dage siden. Sjovt sammentraf.

    Det er altid lækkert ned nye bøger! Jeg giver den også gas for tiden – men det er SÅ svært at lade vær! 🙂

    • Okay, pudsigt nok. Hvad syntes du om så om Moon Called? (:

      Ja, det kan jeg se. 😀 Du har helt ret – det er meget svært at styre sig. Hehe. Men det bliver jeg nødt til nu, har vidst rigeligt med læsestof til meget lang.
      Jeg lånte faktisk lige Heksejægerens lærling på biblo her i dag, efter jeg så den på din blog. Den lyder ret god. Har du læst serien før? (:

Skriv et svar

