Nyt på hylden #17

Dette må være absolut sidste gang i et godt stykke tid, at jeg har købt nye bøger. Man kan blive så afhængig af det. Det er helt forfærdeligt. Den glæde en ægte bookaholic får, når man får nye bøger er den bedste i verden! 🙂 Selvom man har riigeligt ulæste bøger i forvejen. SÅ dette er de sidste bøger i mange uger – lige pånær når jeg modtager The Iron Queen af Julie Kagawa, som er forudbestilt på saxo.com. Jeg glæder mig dog som et lille barn til, at læse den bunke jeg har modtaget denne gang. Har du læst nogen af dem eller selv fået nye spændende bøger for nylig?? (: 

Balefire Omnibus #1-4 af Cate Tiernan

Night World Omnibus #1-3 af L. J. Smith

Fallen Angel af Heather Terrell

Vampire Kisses af Ellen Schreiber

Wicked Woods af Kailin Gow

(klik på titlen for at læse mere om bogen)

10 thoughts on “Nyt på hylden #17

  1. Du har så evigt ret; bookaholics love new books!
    Balefire Omnibus af Cate Tiernan ser pæn ud. Den bliver joeg nød tila ttjekke ud på goodreads med det samme. 😀

  2. Jeg elsker også bøger, men jeg er blevet så gammel at jeg efterhånden har for mange i huset, så jeg er begyndt at låne mig frem. Jeg bestiller dem bare på biblioteket og snart efter ligger de parat til mig, når jeg kommer derind.

    Kærlig hilsen

  3. Jeg mener nok det er et mærke der hedder fishbones. Man kan i hvert fald købe den i New Yorker. Hvor de også har rigtig mange andre slags af sådan nogle t-shirts med figurer, og andre prints på…
    Jeg kan rigtig godt lie din blog. Det er sejt at den udlukket handler om bøger. Selv elsker jeg bøger. Men ud fra din blog…ikke lige så meget som dig 🙂

    • Okay, det er længe siden jeg har været i den butik. Men der skal jeg da lige kigge igen. Hehe. Tak for svaret..
      Mange tak. 🙂 Jeg kan også godt lide din blog, det er nogle rigtig flotte billeder du har i din header. Jeg kan se, at du læser Vildskab af Maggie Stiefvater. Det er en af mine yndlingsbøger. Hvad synes du om den, indtil videre? 🙂

  4. Jeg får læst meget blandet for tiden – på godt og ondt.

    Kender godt det med at shoppe bøger – det er bare hyggeligt! Men jeg øver mig i at blive bedre til at komme på biblioteket og kun købe de bøger, som jeg tror, jeg vil beholde i flere år… øhm… eller hvis det er virkelig gode bogtilbud.. *hosthost*… 😉

    • Hehe, så er vi to. Men det går ikke så godt for mig. Selvom jeg låner mange på biblioteket, kommer jeg stadig til at købe bøger alligevel… Og så når Saxo.com har 20% på alle bøger i weekenden, er det ikke let. Det er jo direkte ondt. Hehe.

  5. Hehe, Jacqueline Careys bøger er fantastiske (de af dem som jeg har læst). Jeg glæder mig lidt til at der er andre der får læst en enkelt eller flere af hendes – jeg kunne godt tænke mig at vide hvad andre syntes om dem (om det kun er mig de har taget med storm). Hehe. =D

    Åh hvor ser den forresten godt ud, den bunke af bøger du lige har fået – jeg sidder også og venter på at få Balefire hjem. Forhåbentligt kommer den i starten af næste uge. Fingers crossed. =D

  6. Tak…
    Jeg har haft lidt svært ved at finde ordentligt ind i den. Det kan godt være fordi at jeg har haft lidt meget at se til her på det sidste, så jeg har ikke læst i den i et stykke tid. Men ellers er den rigtig god, og jeg er snrat færdig med den, selvom at det tog lidt tid…
    Jeg tænkte på om du havde lyst til at linke…jeg linker selvfølgelig igen.

Skriv et svar

