Cover release: Fuldstændig død af Charlaine Harris

Jeg synes lige jeg ville vise det danske cover til 6. bog i Sookie Stackhouse serien Fuldstændig død. Jeg er ikke sikker på, hvor lang tid det har været frigivet, men pænt er det da. Jeg ser frem til at nå til denne bog. Indtil videre har jeg kun læst 3 af bøgerne i serien, på trods af jeg har alle 5 stående på hylden. Men jeg når det nok. 🙂

Sookie har ikke mange familiemedlemmer tilbage, hvorfor hun hader at miste endnu et, og af alle de tilbageværende forventede hun bestemt ikke, at det ville være hende kusine Hadley – som teknisk set allerede var død – der ville være den næste. Hadley var ledsager til New Orleans vampyrdronning, og efterlader Sookie en arv. En arv som som ikke er helt risikoløs, da der er flere som ikke er interesseret i, at Sookie graver for meget i Hadleys fortid – eller i hendes ejendele.

Endnu engang kommer Stackhouse i livsfare og denne gang varierer de mistænkte fra en skurkagtig varulv som tidligere har afvist hende, og til Sookies store kærlighed, vampyren Bill. Så Sookie får travlt, hvis hun vil holde sig selv i live …

Fuldstændig død udkommer den 25. Januar

7 thoughts on “Cover release: Fuldstændig død af Charlaine Harris

  1. Nu har jeg aldrig været nogen stor fan af bøgerne, selvomd er er gode imellem dem, men coveret til den bog dér er helt utroligt smukt og skræmmende. Hold da op!

    • Jeps. Hehe. Jeg synes rigtig godt om serien lige nu. Trolddom var lidt forvirrende i starten, men den blev hurtigt mere spændende, da Móri og Tiril mødte hinanden. (: Så nu glæder jeg mig bare til at læse mere.

  2. Hehe, det lyder godt – endnu en der er hoppet med på vognen. Skønt. =D
    Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse af den.

    *spændende nyt design forresten – jeg håber det er i orden hvis jeg kommer med en enkelt anbefaling tho – jeg syntes du skal overveje at ændre skriftfarven i kommentarerne, de er sindsygt svære at læse på hhv. den hvide, men helt klart også på den lyseblå baggrund. =) *

    • Jo tak. (: Det var egentlig ikke meningen at designet skulle ændres, men fik pludselig lyst til det.
      Det er helt i orden du kommer med anbefalinger. Det irritere faktisk også mig rigtig meget med farven i kommentarerne. Jeg har prøvet, at finde et sted hvor man kan ændre dem. Måske er det bare mig der ikke kigger ordentlig efter, men synes ikke jeg kan finde et sted hvor man kan. :/

Skriv et svar

