Nyt på hylden #15

Så har jeg igen fået en ordentlig bunke bøger ind af døren. Den er dog lidt større end normalt, men det er bare skønt! Det er bøger jeg har kigget på et stykke tid, så nu skal de læses. Der mangler lige en bog på billedet, som jeg har fået et par dage tidligere; Perfect Chemistry af Simone Elkeles. Hvis nogen skulle undre sig, så er den store bog ude til venstre en omnibus af Morganville Vampires. Den indeholder de første 3 bøger i serien. Nemlig Glass Houses, The Dead Girl’s Dance og Midnight Alley. Som man nok kan se, så er jeg slet ikke færdig med vampyr-serier endnu.😉

Morganville Vampires: Glass Houses af Rachel Caine
Morganville Vampires: The Dead Girl’s Dance af Rachel Caine
Morganville Vampires: Midnight Alley af Rachel Caine

Night Huntress: Halfway to the Grave af Jeaniene Frost
Night Huntress: One Foot in the Grave af Jeaniene Frost

Study: Poison Study af Maria V. Snyder
Study: Magic Study af Maria V. Snyder

Gone: Gone af Michael Grant
Gone: Hunger af Michael Grant

Vampire Empire: The Greyfriar af Clay & Susan Griffith

(Klik på titlen for at læse mere om bogen)

6 thoughts on “Nyt på hylden #15

  1. Åhh, Morganville vampires omnibus udgaven. Jeg havde faktisk bestilt den, men afbestilte den igen, da jeg fandt ud af at den havde røde sider – hvis der er en ting jeg bare ikke kan have, så er det røde sider – giv mig guld sider, fint, men røde- fy føj. Og alligevel overvejer jeg at bestille den igen, for det er valget mellem pest eller kolera – skal jeg havde den med de røde sider, eller skal jeg have bøgerne o paperback udgaver. Suk.

    Åhh, og study serien. Jeg skal lige straks i gang med nummer to bog i hendes Glass serie, og jeg glæder mig. Hun skriver fantastisk. Har du læst noget af hende før? =)

    • Hehe. Jeg har det lige modsat. Synes de røde kanter på siderne er flotte.😀 Men kun hvis det er en vampyrbog. Men kan godt se, at det er træls når det er den eneste udgave i hardback.:/

      Jeg har ikke læst noget af Maria V. Snyder, men har hørt en masse godt om hendes bøger. Så jeg glæder mig til at læse dem. Glass serien, er den en nyere endnu end Study?

  2. Study serien er hendes første serie, og derefter udkom glass serien – glass serien omhandler en af de personer som man møder i Study serien (opal). Så jeg var lidt på afveje ved at gå i gang med glass serien først, hvilket jeg ret hurtigt fandt ud af, men nu var jeg jo gået i gang, og så var jeg den erfaring rigere som jeg kunne give videre til dem som læser anmeldelserne. =)

    Og det er rigtigt nok, det passer bedre til en vampyrbog end så meget andet – det skal jeg tage med i mine overvejelser. Problemet er bare, at selvom rød er min ynglingsfarve, så irriterer den røde farve mig når jeg skal læse. Hehe.

  3. Det kan jeg godt forstå.😀 Der er intet som en stor bunke bøger, der lige er kommet med posten.😀 Håber du vil nyde The Morganville Vampires-bøgerne, når du engang kommer til dem.😉

Skriv et svar

