Cover-release: Dark Angels; v. 1 af Eden Maguire

Forfatteren af Beautiful Dead serien, er igang med en ny serie, om engle, der er knap så gode og smukke, som Jonas, Arizona, Summer og Phoenix. Coveret til den første bog i hendes nye serie er blevet frigivet, går jeg ud fra, da dette billede er fundet, på Goodreads.com. Jeg tror selv, at jeg skal læse denne nye serie, og håber Eden Maguire har udviklet sig lidt som forfatter, og laver en fantastisk serie. Coveret er i hvert fald super flot, efter min mening.

Handling:

Tania’s hjerte tilhører Orlando. Intet kan få dem fra hinanden. Indtil en forførelse begynder i en byge af glamour og magi, musik og fester, alt det planlagt af den mystiske og hypnotiserende Zoran, en ikonisk rockstjerne, der har trukket sig tilbage, til en fjern ranch i de nærliggende bjerge. Og netop her møder Tania den mørke side. Men kan hun modstå fristelsen?

Planlagt udgivelse: 4. August 2011

12 thoughts on “Cover-release: Dark Angels; v. 1 af Eden Maguire

  1. Jo tak. Vi havde en fantastisk tur – kunne være blevet meget længere, der var så meget at se – og så mange lækre boghandlere!!!

    Jeg håber du er kommet godt ind i det nye år!!!

    • Det kan jeg forestille mig! 🙂 Det kan da næsten heller ikke være andet end dejligt. Fik du så købt en masse bøger? Hehe.

      Jo tak, jeg kom godt ind i det nye år. 🙂

  2. Det er vel nok et fint cover, dog er jeg meget skeptisk overfor fatteren, som jeg ikke har haft større held med. Har du selv stiftet bekendskab med hende?

    • Ja, jeg har læst hendes Beautiful dead serie.. Hun er bestemt heller ikke min yndlingsforfatter. Mest på grund af det budskab hun kommer med i bøgerne, som jeg synes er helt forkert. Men håber hun har forbedret sig!

  3. Hehe, jeg fik købt fire nye bøger – det var hvad der kunne blive plads til i tasken – men næste gang kan det godt være at jeg vil overveje at rejse med en større kuffert end bare min håndbagage. Laughs. Der var så mange spændende bøger, og i modsætning til her i DK havde de store afdelinger med YA, fantasy, dark fantasy, paranormal (og hvad de ellers kaldes), så det var et paradis at rende ind i en boghandel. Jeg kan kun anbefale at man tager i den store boghandel Foyles i London, fire eller fem etager og spækket til bristepunktet med bøger. LOVE!

  4. Jeg læste den første om de der engle, men jeg synes de var så dårlige, at det ville jeg ikke spilde mere tid på. Man kan jo så kun håbe på, at hendes nye serie er en anden sag.

  5. Hehe, tro mig, Foyles var en oplevelse helt for sig selv. Et paradis uden lige. Allerede nu er jeg helt desperat efter at komme tilbage og kigge på flere bøger! =D Men det må desværre vente til næste gang – for der bliver en næste gang, og forhåbentligt indenfor det næste års tid hvis vi kan spare nok sammen. =)

  6. Hehe, det med månedens udgivelser er en fed måde for andre, at få inspiration til nye titler på. Jeg har syslet med det det sidste halve års tid, men besluttede at jeg først ville starte det op her i det nye år, så jeg har en ufatteligt lang liste af spændende udgivelser for 2011 liggende (9 bøger eller derover de fleste af månederne). =D

    Den der Timeless har jeg forresten også selv kigget på. Og Warped lyder virkelig god, på trods af at jeg ikke er så vild med coveret. =D

    Og ja, der kommer sindsygt mange spændende bøger i år. Oss lidt på tide hvis jeg skal være ærlig, for syntes ikke der var såå meget i 2010. Anyhow, det store problem bliver så bare hvordan man skal få råd til alle de lækre bøger. Laughs.

  7. Ja, præcis.. og det er super fedt med en masse ny inspiration til bøger.

    Det med penge bliver lidt et problem, når der udkommer så mange, man bare så gerne vil læse. Fik lige et flip for nogle dage siden, og købte aaalt for mange. :/ Men har jo brug for dem. 😀 Goodreads.com gør det ikke meget bedre, for med alle de gode anmeldelser og inspiration kan bankkontoen tømmes lynhurtigt hvis man ikke passer på. Hehe.

Skriv et svar

