Nyt på hylden #14

Så blev juleaften desværre overstået. Håber, at I har haft (og stadig har) en dejlig jul. Jeg havde en rigtig hyggelig aften, og fik nogle super gode gaver. Der i blandt dejlige bøger. 🙂 Mørk Lykke, Farligt Blod og Flygtig Evighed af Melissa Marr. Bøgerne er jo super smukke at se på. Så nu håber jeg bare, at de er lige så gode, som de er pæne. Derudover fik jeg hele to eksemplarer af Stendød. Men den ene må bare byttes, til en anden bog, og mon ikke jeg kan finde det. 😉 Udover bøger, fik jeg også to gavekort. Ét til Saxo.com og et til Bog&Idé. Dem glæder jeg mig til at bruge.


Mørk Lykke af Melissa Marr
Farligt Blod af Melissa Marr
Flygtig Evighed af Melissa Marr
Stendød af Charlaine Harris
(Tryk på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

Jeg regner med, at Melissa Marr’s serie skal læses (og anmeldes) snart. Men nu har jeg en kæmpe to-read bunke på skrivebordet efterhånden, så nu må vi se. Charlaine Harris’ True blood serie, er også en jeg har i tankerne, for det er længe siden jeg har læst de to første bøger, og begynder efterhånden at savne serien lidt. Så måske bliver det den, jeg går igang med først. Nå, men nok om dét…

Glædelig 2. Juledag!

4 thoughts on “Nyt på hylden #14

  1. Det var da dejligt! Følger du så også med i serien på tv?
    Jeg synes de er okay. Selvom de for det meste ligger i den lave ende af okay. Det er nok mest fordi, jeg synes der tit mangler plot og så også fordi jeg ikke længer kan døje Sookie. Jeg husker sårligt i en af bøgerne, hvor hun hele tidne klager og sit udseende, som om hun var tretten år.

    • Jeg har vidst set første sæson af serien i tv.. Men kan bedre lide bøgerne.
      Jeg har ikke lagt mærke til, at hun klager over sit udseende, men har også kun læst bog 1 og 2 indtil videre.

Skriv et svar

