Glædelig Jul!

Håber i kan fejre juleaften med jeres nærmeste, på trods af vejret. Selvom det er skønt med en hvid jul, så er det super besværligt ikke, at kunne komme hverken frem eller tilbage. Jeg skal holde jul hos min mormor og morfar, sammen med nogle andre familiemedlemmer. Vi bliver i alt 11, det skal nok blive rigtig hyggeligt. Juleaftensdag er noget af det beste jeg ved, der er juletegnefilm i fjernsynet, afslapning og hygge med familien og spænding til juleaften. Og så er sneen altså med til, at få mit julehumør i top. Nederste billede: Killinger går amok på deres julegave.

Rigtig glædelig jul! ♥

5 thoughts on “Glædelig Jul!

    • Hehe ja, de er bare så svære at tage gode billeder af.😉 Glædelig jul til dig også. Tak og i lige måde.😀 Man kan jo altid håbe på en, eller to, gaver med lækre bøger.

  1. Årh, de er lige til at kramme! Jeg må hellere ind og ‘afreagere’ lidt på mine katte om lidt, for nu bliver jeg da helt katte-ae-syg!😀

    Hav en rigtig dejlig juleaften – håber du får en masse gode bøger😉

Skriv et svar

