Nyt og lånt

Ja, så kom der igen nye bøger med posten til mig.. Og ja, jeg kunne igen hente bøger på biblioteket.. Så jeg slår lige indlæggene sammen, og det bliver så til nyt og lånt.😉 Burde næsten have sin egen kategori?
Nå, men vi starter med de nye bøger. Det bliver de sidste bøger jeg har købt i år. Den første er The Forest of Hand and Teeth af Carrie Ryan. Den anden er The Body Finder af Kimberly Derting. To bøger jeg ser frem til at læse snarest muligt, for de lyder virkelig spændende.

The Forest of Hands and Teeth af Carrie Ryan
The Body Finder af Kimberly Derting

En tur på biblioteket resulterede i Spells af Aprilynne Pike, fortsættelsen til Wings, som jeg har smidt en anmeldelse ud på siden af i dag. Spells er jeg, som i nok har set, allerede igang med. Need af Carrie Jones og Gaven af Cecelia Ahern, er de to andre pæne bøger, der kom med mig hjem.

Spells af Aprilynne Pike
Need af Carrie Jones
Gaven af Cecelia Ahern

Tryk på titlen for at læse mere om bogen, (Goodreads.com).

Skriv et svar

