Nyt på hylden #11

Så kom den. Den længe ventede Last Sacrifice af Richelle Mead! Det er dejligt at have den i hænderne, den er stor og dejlig og spændende. :D Glæder mig til at læse den!! Og så udkommer den først imorgen. Sammen med den kom to andre bøger:

Raised by Wolves af Jennifer Lynn Barnes

Hunted af P.C. Cast & Kristin Cast (House of Night #5)

Last Sacrifice af Richelle Mead (Vampire Academy #6)

Senere skal jeg på biblioteket og hente Beautiful Dead – Phoenix af Eden Maguire. Den glæder jeg mig også til at læse, selvom jeg har hørt at den er skuffende? Nu må jeg se. Jeg synes snart, at der er alt for mange bøger der skal læses i december – hvilket kun er skønt!🙂

15 thoughts on “Nyt på hylden #11

  1. Uhh, lucky you. =D

    Den der raised by wolves har jeg oss selv kigget på længe, så jeg ser frem til at se hvad du syntes om den.🙂

    Og kender godt det der med alt for mange bøger der skal læses. Hehe. Men jeg glæder mig til 2011 – der udkommer bare SÅ mange fantastiske bøger jeg bare MÅ læse. =D Uhh, det bliver sååå godt. Laughs.

  2. Hehe, ja etteren – på dansk. Syntes den var helt fantastisk, men endnu har jeg af-en-eller-anden-grund.som-jeg-ikke-selv-kender ikke fået købt og læst resten af dem. Tsk tsk tsk. Alt for dårligt, I know. Laughs.

    • Er ikke meget for at give den væk.❤ Hehe..
      Ej, men håber da for dig, at de snart sender den! For det er da træls at skulle vente længere end forventet.

  3. Jeps – jeg har fået den bestilt på amazon.co.uk. Men tror, jeg var lidt for sent ude (bestilte den d. 1. december), så derfor får jeg den nok først et par dage efter imorgen.😦

  4. Det synes jeg du burde.🙂 Saxo.com har åbenbart givet min udgave væk til nogen og bestilt den på ny til mig, trods de modtog den i torsdags.😦 Så den vil jeg først få om 3-7 dage. Jeg forudbestilte den tilmed i september, men de vil ikke give mig den! Jeg er ret pissed nu. D:

    • Ej det er da løgn:/ Kan godt forstå du er sur! Har ellers altid synes godt om saxo.com, men det dér er da for dårligt. Især nu når du har forudbestilt den SÅ tidligt.

  5. Overhovedet ikke.😦 Men jeg ville ønske det var.:/ Jeg har aldrig før haft problemer med dem, så det her overrasker mig meget. Så nu skal jeg atter vente. -_-

Skriv et svar

