Snemand!

Jeg synes lige jeg ville dele dette flotte syn med jer. Min lillebror og lillesøster har lavet denne kæmpe snemand i dag. Selvom det kan være svært at se på et billede, er den hvert fald 2 meter høj!

Dagen i dag har jeg ellers brugt til at hjælpe med at julebage, hvor der er blevet bagt jødekager, vaniliekranse mm. Det har været meget hyggeligt, og julehygge er lige noget der kan hjælpe på humøret når man er syg. Jeg har heller ikke kunne tage mig ordenlig sammen til at få læst i de bøger jeg har gang i denne weekend, hvilket irritere mig lidt. Men mon ikke det går… Imorgen regner jeg nemlig med at modage Last Sacrifice med posten!! 😀 Can’t wait.

Glædelig jul!

Skriv et svar

