Glædelig 1. December

Så blev det endelig den 1 december, og derfor juletid! I dag er jeg blevet hjemme fra skole, (se ikke op til mig),  så jeg sidder bare inde i varmen med en kop kaffe og kigger ud på snevejret, så hyggeligt. Og så lover de endda snestorm imorgen. Det er noget jeg kan lide.

Der er nu kun 5 dage til Last Sacrifice af Richelle Mead udkommer! Det glæder jeg mig super meget til, og ved at jeg ikke er den eneste. 😉 Har forbestilt den, og håber den kommer hjem til mig på udgivelsesdagen. Hvis man har lyst, kan man læse 1 kapitel af Last Sacrifice her. . Det har jeg lige gjort, og det er næsten at pine sig selv. Jeg kan ikke vente med at læse mere!I dag skal der bare læses… Jeg har en masse bøger der skal læses, blandt andet fra Netgalley, som jeg glæder mig meget til. 🙂

God dag!

11 thoughts on “Glædelig 1. December

  1. Sagtens! Bogen er beregnet til piger omkring den alder. 😀 Så det vil være en god gaveidé til din søster. 😀
    Uh, Last Sacrifice. Har godt læst kapitlet og nu glæder jeg mig til, at læse resten af bogen. Jeg har også forudbestilt den og da jeg sidst kiggede, havde saxo.com modtaget den! Men de sender den først på mandag. 😥

    • Super. Det vil gøre. Så kan jeg også stjæle den en dag fra hende, og få den læst selv. Hehe. 🙂
      Jeg har også forudbestilt Last Sacrifice hos saxo. Men de har ikke modtaget den endnu, kan jeg se. Men håber da den når at komme. Træls de først sender mandag. Der er vel ingen der lægger mærke til hvis de liige sender den et par dage før, vel. 😉

  2. Åhh, snestorm – det vil jeg glæde mig til. =)
    Og der er dømt julesange og kalenderlys i dag… 1. December. Love this day. Det betyder nemlig, at der er 24 dage til masser af julegaver, samt julemad og konfekt til man triller. Looovvveee!!!

    Uhh, jeg kan se at du er i gang med Once a witch. Ha lige læst den selv, og er ved at skrive en anmeldelse af den. Hvad syntes du om den so far??? =)

    • Jaa, det er super dejligt med jul og alle de hyggelige ting. 🙂

      Jamen jeg synes Once a witch er meget okay. Jeg er midt i den nu, og nu er der endelig begyndt at ske noget, og der kommer en masse spørgsmål man skal have afklaret. Jeg kan godt lide at de har Talenter, så i stedet for de skal sige en masse remser, så kan de bare gøre tingene (lidt ligesom vampyrer) hehe. God indtil videre. 🙂

  3. Ja okay, jeg var ikke helt så imponeret af bogen, jeg syntes den er lidt for overfladisk og at der er for meget forvirring m.m. Men tja, en udemærket bog kan man vel sige, selvom jeg havde forventet mere af den.

    Glæder mig til at læse din anmeldelse af den. =)

  4. Undskyld jeg ikke har svaret på din besked endnu. Please don’t hate me *bigeye*

    Men ja, jeg vil gerne linke 🙂

    Breathe ind. Breathe Out. Just five more days. You can do this, Maja. GOOD I’M SO EXCITED 😀

    Og go’ første december 🙂

  5. Det lyder som en god idé. Det ville jeg også selv have gjort. xD Men ak, min søster læser ikke bøger. 😦
    Hvis du har bestilt over en uge inden udgivelsesdatoen, får du den sikkert på udgivelsesdatoen. 🙂 Det ville jeg heller ikke have noget imod. 🙂 Jeg glæder mig sindssygt meget til at læse den! 😀 Har ventet siden maj.

    • Hehe, det er heller ikke fordi min søster læser vildt meget. Men hun kan godt finde på det. Og så elsker hun dyr og natur, som Vildheks vidst handler lidt om.
      Uha ja, der er jo nogen af jer der har ventet en evighed på Last sacrifice. Føler med dig. Hehe. Jeg har heldigvis ikke ventet så længe. 🙂

Skriv et svar

