The Vampire Diaries

Jubii! Sæson 2 af The Vampire Diaries har sæsonpremiere på torsdag d.2 december kl.22:00! Det har jeg ventet i evigheder på. Selvom jeg ikke er den store fan af bøgerne, så har serien altså gjort mig hooked. Men nu er bøgerne og serien også vidt forskellige efter min mening. Men hvor jeg dog glæder mig til at se Elena, Stafan og især Damon igen…😉


Man kan i eftermiddag se eller gense hele sæson 1 på tv3. Det tror jeg, at skal se lidt af, for lige at få opsumeret hvad der skete. 

Torsdagens afsnit:
Elena vender hjem og bliver forfærdet over at høre, hvad der er sket med Jeremy og onkel John. Bonnie, Matt og Damon venter på hospitalet sammen med sherif Forbes, som er ængstelig for at høre, om Caroline vil overleve bilulykken. Elena og Damon har en forvirrende samtale om aftenens hændelser, og Damon indser at Katherine er vendt tilbage.

11 thoughts on “The Vampire Diaries

  1. Serien er altså også rigtig god, selvom ejg nu godt kunne lide bøgerne, trods at de er super gamle. Anyways har jeg set de første afsnit af sæson to online, men er dog kommet en del ud af rytme. Længe leve tv3, som nu giver mig en chance for at starte forfra!😀
    Hvem er brødrene er du mest til?

  2. Ja, de første par bøger synes jeg er gode, men så går det lidt galt, især i bog 5.. Den opgav jeg helt. Så holder mig til tv-serien.
    Jeg er vidst mest til Damon… Selvom han er farlig, så tror jeg på han har noget godt i sig. Hehe. og så er han den lækreste.😀 Hvad med dig?

  3. Sjojvt at det også var tilfældet for dig. Bog nummer fem er intet mindre end forfærdelig, men den udkom også ti år efter at serien faktisk sluttede, og den bryder jo med alt, hvad der skete i bog nummer fire. Det var lidt en skam. TV serien er også bedre til at gå i dybden,synes jeg, hvorimod bøgerne kører mig i overfalden.
    Jeg har lidt den samme slipttelse som Elena, for jeg kan god tlide begge brødre; Stefan fordi han er pålidelig og trofast, og Damon fordi han er badass, har humør og er død charmerende.

  4. Ja. Der er ikke helt den samme ‘stemning’ i bog 5, som de første.. Desværre.
    Præcis. Jeg synes også godt om Stefan… Så en blanding mellem de to = den perfekte mand. Hehe.

  5. Den er sådan lidt… dårlig gyser-agtig, synes du ikke?
    I see your point! Og sikken mand der kunne lbive ud af de to. Synd de ikke kan få børn, for så ville vi have den helt rigtige kombination.

  6. Overhovedet ikke. Og alle de japanske elemente. Det mindede om en slags manga med strækelementer. Det fungerede slet ikke.

    jeg synes også at det var synd, at Katherine ikke var mere med igennem de første fire bøger. Det var lynhurtigt oversteåt – selvom Damon var ret sej i den scene.

Skriv et svar

