Killinger: 1 uge

I de næste uger vil jeg hver lørdag sætte billeder ind af mine killinger. Hvis man er super katte-menneske (ligesom mig), kan man følge med her. De blev født lørdag d.13 november, og er i dag én uge gammel. 🙂 Der er 2 sorte hanner, 2 grå hanner og en grå hun.

Udvikling: De er stadig små pibende klumper, der kun tænker på at spise og sove. Men man kan tydeligt se at de vokser dag for dag. De kan allerde finde ud af at knurre eller hvæse når man rører ved dem. Det er lidt sjovt, at det bare er deres natur at gøre. Det bliver skægt når de får øjne. Måske har de det næste uge? 🙂

4 thoughts on “Killinger: 1 uge

  1. Jeg ELSKER KATTE! Faktisk er det så slemt, at jeg kan lave præcise lyde, som små killinger, og min venindes familien engang troede, at deres kat var kommet i klemme et sted, og så var det bare mig hvorfra lyden kom.

    Killingerne er vidunderlige. Hvor mange er der i alt?

    • Haha, hvor sødt. Kan lige se det for mig. 😀
      Der er 5 mini-misser 🙂 Det er det højeste antal vi har prøvet at have af killinger indtil videre. Det er bare så hyggeligt 🙂

  2. Så jeg antager, at du har haft killinger før. Hvor mange gange da? Der nu ikke noget, som at have små missere i hjemmet. Bare vent til de bliver lidt større og tuller rundt i huset.

  3. Det her er vidst 4.gang. Glæder mig også til at kunne lege med dem. Det bliver bare hårdt at skulle af med dem, når de er store nok. Det er desværre ulempen, man knytter sig jo til dem allesammen. Det har så også resulteret i, at jeg beholdt de tre katte vi fik i sidste kuld, så har huset fyldt nu. Har du katte?

Skriv et svar

