To-read: Nightshade af Andrea Cremer

Calla Tor har altid kendt sin skæbne: Når hun er gået ud af Mountain skole, vil hun være alfa ulven Rex Laroche’s partner and kæmpe sammen med ham, side om side, herske deres pack og bevogte hellige steder. Men når hun bryder sin mesters love ved at redde en smuk menneske dreng der er ude at klatre, begynder Calla at sætte spørgsmålstegn ved sin skæbne, eksistens, og hele den verden hun har kendt indtil nu. Ved at følge sit hjerte, er der risiko for at hun mister alting – inkluderet hendes eget liv. Er forbudt kærlighed værd at ofre alt for?

Denne bog glæder jeg mig personligt til at læse. Den har fået gode anmeldelser, den lyder god og original, og coveret er jo fantastisk. “Nightshade” udkom på engelsk den 19 obtober 2010, og det bedste ved det hele er, at den allerede udkommer på dansk (med samme titel/Natskygger) den 1 december 2010. Så jeg regner med at ønske mig den i julagave. Medmindre jeg lige kommer til at købe den selv først. Det kan jo ske, ikk? 😉

2 thoughts on “To-read: Nightshade af Andrea Cremer

  1. Laughs. Jeg kan kun sige – GO FOR IT. Jeg er selv ved at læse den lige nu, og Oh My God hvor jeg elsker den. Vildt god. Meget dyrisk. Mange lyster. Konflikter mellem hvad man selv vil, og hvad man bør. Love love love!

Skriv et svar

