To-read: The Iron Queen #3

Udkommer 1 februar 2011

My name is Meghan Chase.

I thought it was over. That my time with the fey, the impossible choices I had to make, the sacrifices of those I loved, was behind me. But a storm is approaching, an army of Iron fey that will drag me back, kicking and screaming. Drag me away from the banished prince who’s sworn to stay by my side. Drag me into the core of a conflict so powerful, I’m not sure anyone can survive it.

This time, there will be no turning back.

Dette er den 3.bog i serien Iron Fey serien. Den første har titlen “The Iron King”. Se min anmeldelse af den her). Jeg glæder mig rigtig meget til denne bog udkommer, for jeg elsker virkelig, at være i det vidunderlige univers Julie Kagawa har skabt. Jeg har lige købt “The Iron Daugther” (bog 2), og den skal læses snarest muligt!

Derudover har Julie Kagawa, forfatteren til serien, givet os fans en rigtig god nyhed. Der udkommer endnu en bog, som kommer til at hedde “The Iron Knight”. Det vinterprinsens Ash’s historie, og den skulle udkomme i 2011. Det er det eneste man endnu ved om denne bog, så vi må vente spændt på mere information lidt endnu.

Traileren til den fantastiske Iron Fey serie kan du se her:

Julie Kagawa’s blog: http://juliekagawa.blogspot.com/

6 thoughts on “To-read: The Iron Queen #3

    • Nah, jeg bor på vestsjælland, nede ved Slagelse. Så kunne sagtens tage toget derhen, men ja.. har ikke lige råd desværre.🙂 Næste år skal jeg! Det bliver jeg nødt til😀

    • Love.😀 Den er ret god.. Jeg er lidt over halvejs nu, og kan godt lide den er så mystisk, mht. at man ikke fra start får at vide hvad blue bloods osv. betyder. So i like it😉 glæder mig til at læse mere.

  1. Super nice med endnu en “lover” på listen. =D

    Som regel er det jo bare ret splittet med denne serie, enten er man vild med den, eller oss hader man den. Laughs, så det er super lækkert at finde endnu en som syntes om den. =)

    Glæder mig til at læse din anmeldelse af den.

Skriv et svar

