Nyt på hylden #8

Skønt skønt, endnu to bøger kom med posten igår…

Once a Witch – Carolyn MacCullough

The Iron Daughter – Julie Kagawa

Og lige til noget HELT andet…
Jeg har bare haft en rigtig møg dårlig dag… Min kat Sorte, har de sidste par dage været rigtig sløj, og ikke spist… Så i dag kastede han meget op, og min mor og jeg tog ham til dyrlægen.. Vi regnede bare med at han skulle have noget medicin eller sådan noget.. Men det viste sig, at han havde en sygdom i munden, så alle tænderne hen af vejen ville falde ud, og det er meget smertefuldt… Udover det var han også blevet kørt ned, så der var sket stor skade i hans mave. 😦 Så der var ikke noget at gøre… Han skulle aflives.. 😦 Øv, er helt ødelagt… Det er den 3 kat i år jeg mister.. :/
Ville gerne have vist et billede af ham, men har desværre ikke noget af ham på denne computer.

Hvil i fred Sorte. Vil savne dig…

12 thoughts on “Nyt på hylden #8

    • Det lyder godt. Jo, det er hun helt sikkert. Jeg elsker især starten, hvor hun bare lever et almindeligt liv, og så begynder der ellers at ske flere og flere mystiske ting. Skal du læse The Iron Knight?

  1. Det er hun rigtig god til, for hovedpersonen synes jo at være normal. Det fanger hun rigtig godt.
    Jeg skal helt sikkert læse The Iron Knight når den udkommer.

  2. Åh din stakkel. Man kan jo håbe at de dukker op igen, eller at de har fundet nogle gode familier andetsteds. Min mor og stedfar tog for nogle år siden sådan en kat til sig, fuldvoksen (næsten) og flot holdt, men de anede ikke hvor den kom fra, så han blev bare boende og det lader til at passe ham fint.
    Man kan jo som sagt håbe!

Skriv et svar

