Nyt på hylden #7

Posten var her ellers imorges med reklamer, så havde ikke regnet med at modtage nogen bøger i dag. Men sørme om der ikke kom en ekstra? postmand forbi lidt senere, med en lille pakke til mig! Det var da dejligt…

Det er den første bog i Caster Chronicles serien, og nr. 2 bog “Beautiful Darkness” udkom d. 12 oktober 2010.

Beautiful Creatures af  Kami Garcia & Margaret Stohl

“Lena Duchannes is unlike anyone the small Southern town of Gatlin has ever seen, and she’s struggling to conceal her power and a curse that has haunted her family for generations. But even within the overgrown gardens, murky swamps, and crumbling graveyards of the forgotten South, a secret cannot stay hidden forever.

Ethan Wate, who has been counting the months until he can escape from Gatlin, is haunted by dreams of a beautiful girl he has never met. When Lena moves into the town’s oldest and most infamous plantation, Ethan is inexplicably drawn to her and determined to uncover the connection between them.”

8 thoughts on “Nyt på hylden #7

  1. Uhh, lækkert med en ny bog ind af døren. 😀

    Eich hvor ville jeg oss gerne bestille en ny bog eller to. Men jeg har lovet mig selv at jeg ikke skal købe flere bøger i år. Har lige en rejse til London som der skal spares lommepenge sammen til. Laughs. 😉 Plus at jeg har 26 to-read bøger liggende i en alt for stor bunke på mit skrivebord – så der er masser at gå i gang med.
    But still, en ny bog eller to (eller 10) ville ikke være skidt. Hehe.

    • Det lyder lækkert med en tur til London. 🙂 Jeg kunne nok også vente med at købe bøger, hvis jeg vidste pengene gik til det. Hehe.
      Men ja, nye bøger kan man altid bruge. Jeg har snart ikke plads til flere, så skal have købt en bogreol/skab mere. 🙂

Skriv et svar

