Cover-release: Wolfsbane af Andrea Cremer

Igår blev coveret til Wolfsbane frigivet. Det er fortsættelsen til bogen Nightshade (DK: Natskygger) som udkom 19. oktober i år. Jeg har ikke selv fået læst den endnu, men det er en jeg har kigget meget på og som jeg har har planer om, at skulle have læst på et tidspunkt. :) Wolfsbane udkommer 26. juli 2011, så der er lidt ventetid endnu. Her er så coveret til Wolfsbane:
Jeg synes det er ret så fint, men kan bedre lide “Nightshade”‘s lilla forside.😉

Til dem der er interesseret i, at finde ud af hvad serien handler om, er der her kort beskrevet hvad Nightshade handler om:

Jeg listede hen mod drengen.
Han stønnede tungt,og hans ansigt var fortrukket af smerte og rædsel.
Bjørnens kløer havde revet dybe flænger i hans lår og bryst, og blodet flød stadig fra sårene.
Det var en dreng på min egen alder: sytten, måske atten år gammel.
Jeg kan ikke lade ham dø …
Men det vil betyde, at jeg vil bryde med Vogternes love …

Jeg skiftede skikkelse uden at tænke over det.
Drengen spærrede øjnene op, da den hvide ulv, der havde betragtet ham, ikke længere var et dyr, men en pige med gyldne øjne og hvidblond hår.

Wolfsbane udkommer på dansk den 10. Juni 2011 med titlen Ulveskæbner.

 

(Opdateret 21-03-2011)

11 thoughts on “Cover-release: Wolfsbane af Andrea Cremer

  1. Wow, sikken flot forside. Jeg glæde rmig virkelig tila t få læst Nightshade. Det er rart med bøger, der virker til at have et orginalt plot, hvilket jeg synes Nightshade lader til at have.

  2. Jeg er lige blevet færdig med natskygger, det var en fantastisk bog, og jeg sad bare limet fast til den til slut.
    Der står den udkommer den 12 Juli, er det på dansk?

    • Nej, det ved jeg desværre ikke. Men hvis jeg skal gætte, bliver det tidligst en måned efter den udkommer på engelsk. Sådan plejer det at være hvert fald.🙂

    • Hejsa. Jeg fandt informationen på Saxo.com. Jeg syntes selv, at det virkede lidt underligt. Hvis jeg finder andet information omkring udgivelsesdatoerne skal jeg nok lige opdatere.

Skriv et svar

