Bøger til overvejelse #2

Når der bare er alt for mange bøger man ønsker sig, og man ikke skal bruge hele sin SU på én gang bare på bøger, er mulighederne tit for mange, og det er svært at vælge. Lige for tiden, mens jeg går, og venter på andre bøger der er på vej med posten, overvejer jeg om jeg også skal købe disse 3 (meget forskellige) bøger:


                                

Nightstar – Alyson Noël: Udkommer 16/11  2010.
De udødelige #5. Det er en udmærket serie, og jeg kan godt lide at følge Ever, Damen og alle de andre lidt specielle personer – og så hedder hendes tante jo Sabine. 😉
Jeg bliver ved med at håbe at den næste, og den næste bog, i serien bliver bedre.  Det sker bare ikke rigtig. Så jeg tror lidt at jeg venter med at købe den, hvert fald indtil den udkommer i udgaven, der passer til de foregående bøger jeg har. (Paperback, udkommer 1/3 2011). 

Firelight – Sophie Jordan: Udkom 07/09 2010.
Den lyder rigtig god. Selvom det med drager ikke rigtig tiltaler mig, så vil jeg alligevel give dem en chance.

Last Sacrifice – Richelle Mead: Udkommer 07/12 2010.
Vampire academy #6. Jeg er, som i nok ved, igang med denne serie. Er ved at afslutte Shadow Kiss (bog 3), og den er virkelig god. Som man kan se, så er forsiden til paperbacken ikke særlig spændende, og passer ikke godt sammen med de tidligere udgaver. Men i denne serie, tror jeg, at jeg ender med at købe bogen alligevel. Meget anbefalingsværdig serie!

(Tryk på titlerne for at læse mere om bogen)

 

Skriv et svar

