Cover release: Awakened af P.C. Cast & Kristin Cast

Har lige modtaget en nyhedsmail om at House of Night #8, forsiden er blevet frigivet. Jeg synes den er super flot, og ser ret spændende ud, med vinger og det hele. (Jeg kan jo godt lide engle). Det er lidt svært at se om det egentlig er vinger? Men det ligner det da. 🙂

Jeg har selv kun fået læst “Marked” og “Betrayed” indtil videre, men skal helt klart fortsætte med serien, for synes den er helt okay. 🙂

Se coveret, læs mere om bogen og serien HER.

Bogen kan købes fra 4. Januar 2011

4 thoughts on “Cover release: Awakened af P.C. Cast & Kristin Cast

    • Ja. 😀
      Jamen synes ret godt om serien.. Den har fanget mig, og jeg har lyst til at læse de næste bøger i serien. Jeg synes Zoey er lidt for perfekt, mht. at hun fra starten af er populær, og kan alle mulige unikke ting, får skolens populæreste fyr osv. Det er en fin serie, men ikke den bedste jeg har læst 🙂

Skriv et svar

