To-read #3

Den fjerde og sidste bog i Beautiful Dead serien, udkommer imorgen D. 20 oktober 2010.

Selvom serien ikke har imponeret mig helt vildt, skal jeg alligevel lige have læst denne, for at se hvad Darina gør når hun skal hjælpe sin smukke engle kæreste Phoenix med at få afklaret hans mord, og på den måde hjæpe ham over på den anden side. I de foregående bøger hjalp Darina Jonas, Arizona og Summer. Jeg synes denne serie er let og hurtig at læse, og det kan være rart ind imellem nogle lidt tunge og lange bøger. Det er ikke den bedste serie om engle, men alligevel synes jeg at den er original, ikke som andre jeg har hørt om.

Handling:

Darina har frygtet dette øjeblik, siden hun første gang hørte om De Smukke Engles hemmelighed. Hun skal nu hjælpe sin kæreste, Phoenix, over på den anden side – men samtidig må hun sige farvel til ham for evigt.
Fuld af modstridende følelser går hun langsomt i gang med at søge efter en forklaring på Phoenix’ død. Men De Smukke Engles overherre, Hunter, gemmer selv på en over hundrede år gammel hemmelighed, som Darina inddrages i. Pludselig dukker Phoenix’ bortrejste far op, Darina involveres i et voldeligt bandeopgør og mens tiden rinder ud for Phoenix, er Darinas eget liv pludselig i fare.

3 thoughts on “To-read #3

  1. Eich hvor lyder det dejligt med killinger! Der er altid glædeligt når der kommer nyt liv til.
    Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at finde sin kat død på vejen. Det var slemt nok at skulle betale en helt uhyrlig pris for at få en dyrlæge til at aflive ham, men på den måde blev det da gjort meget fredfyldt, og vi var med helt til sidst. =´)

    I realiteten havde jeg den ene kat (selvom vi har to). Balthezar var min kat, mens vores hunkat er mest knyttet til min kæreste og ikke rigtigt gider mig. Han lå næsten altid ved siden af mig hvis jeg smed mig for at læse lidt. Det var det hyggeligste han viste. Når der blev fundet bog frem, betød det hyggetid. =)

    • Nåhh, hvor sødt at han lå ved dig når du læste.
      Det er rigtig hårdt at finde sin kat kørt ned.. Men ligemeget hvordan det sker, er det bare ikke sjovt.. Har også haft katte der bare er forsvundet ud i den blå luft, så går man med uvisheden om hvad der er sket med dem. :/
      Nå, man bliver jo helt trist af at snakke om det.
      Føler med dig i den her svære tid..

Skriv et svar

