Efterårsferie = Læsning

Så kom den længe ventede efterårsferie for mit vedkommende. Den har jeg godt nok set frem til. Ikke fordi jeg ikke kan lide at gå i skole, men det er nu dejligt med en hel uge hvor man kan sove længe, og lave det man har lyst til.🙂

Jeg skal selvfølgelig have læst en del, og har en lille skal-have-læst-snarest-bunke at vente på mig.

Alyson Noël – Dark Flame (The immortals #4)

Richelle Mead – Vampire Academy #1

Kelly Creagh – Nevermore

Cassandra Clare – Clockwork Angel (The infernal devices #1) 

Cassandra Clare – Den Tavse By (Dødens Instrumenter #2)

Jeg når nok ikke at få knoklet mig igennem hele bunken, men håber på hvert fald halvdelen.😉 Udover læse, skal jeg bare hygge med familien og nyde ferien.🙂 Hvad med jer andre, hvad skal i?

4 thoughts on “Efterårsferie = Læsning

  1. Jeg håber virkelig “Den tavse by” bliver bedre for dig. Cassandra Clare er en fantastisk forfatter hvis du spørger mig, men vi leder selvfølgelig alle sammen efter noget bestemt i en bog. Og jeg er spændt på at læse din anmeldelse af “Nevermore”. Jeg har hørt en masse blandet om den, men overvejer stadig om ikke jeg bør læse den på et tidspunkt.😀

    • Ja, “Dæmonernes by” fangede mig desværre ikke rigtig.. Men tror måske bare jeg lige skal ind i det univers. Så jeg håber også at” Den tavse by” fanger mig mere.🙂 Det tror jeg næsten, for nu har man fået alt det grundlæggende at vide, så kan det være jeg forstår denne bedre.

      Jeg er også ret spændt på at læse “Nevermore”, for den lyder virkelig spændende. Nu må vi se, om den så er det.🙂

  2. Ligesom du skal jeg helt sikkert nyde ferien med familien og læsning. Ingen tvivl om det. det gode ved ferier er, at man som bogorm får masser af tid til at læse stakkevis af bøger uden de store afbrydelser.

  3. Det er faktisk slemt når den ikke virker, og især når man ikke har fået gemt noget som helst fra den. Mangler lige 2 ½ måneds skolearbejde.😦
    Men nu håber jeg at kunne få læst lidt og skrevet lidt her i ferien.

Skriv et svar

