Nyt på hylden #4

Jeg har købt aalt for mange bøger i denne måned.. Den stakkels post slæber jo.. Men jeg kan jo ikke lade være.🙂 I dag modtog jeg “Thirteen reasons why” af Jay Asher. Jeg får helt ondt i maven bare af at læse hvad den handler om. Den lyder så sørgelig, men god…

Bag på bogen:

 

Clay Jensen returns home to find a strange package with his name on it.
Inside he discovers several cassette tapes recorded by Hannah Baker – his Classmate and first love – who committed suicide two weeks earlier.

Hannah’s voice explains there are thirteen reasons why she killed herself. Clay is one of them. If he listens, he’ll find out why.

All through the night, Clay keeps listening – and what he discovers changes his life…

Forever

4 thoughts on “Nyt på hylden #4

  1. Det kan jeg godt forstå. ^^, Den er himmelsk.😀 The Iron King er også én af mine yndlings.
    Glæd dig til ‘Thirteen reason why’, den er også virkelig god.🙂
    Desuden så tænkte jeg på, hvad siger du til at linke? ;D

  2. Det kunne være dejligt hvis jeg havde, men det har jeg desværre ikke. xD Der er alt for mange bøger i verden til at det kan ske. Damn. xD
    Super. Jeg har sat dig ind nu.😀

Skriv et svar

