D.8-10 oktober 50% på Saxo.com

Spar 50% på vampyrbøger

Fra i dag og weekenden over, er der 50% på nogle vampyr-bøger, og faktisk også bare om udødelige. Lige fra Twilight til Dødens instrumenter. Det er dog kun de danske udgaver af bøgerne der er til halv pris.

Personligt skal jeg kun have Cassandra Clares, Dødens instrumenter, “Dæmonernes by” og “Den tavse by”, til 99,50 pr. stk.

Jeg kunne godt tænke mig der var et større udvalg, men er glad for at jeg kunne få nogle af de bøger jeg ønsker mig til halv pris. 😉

2 thoughts on “D.8-10 oktober 50% på Saxo.com

  1. Okay, mener at det er den eneste jeg mangler at få læst ellers har jeg læst alle sammen.
    Jeg har efterhånden alle hendes bøger og har læst dem alle, og tror faktisk ikke jeg har nogle af dem jeg ikke kan anbefale.
    Jeg ved ikke om du kender forfatteren Marian Keyes? (jeg har anmeldt en af hendes bøger der hedder Rachels Ferie) Det er lidt anderledes end Sophies bøger, men også utroligt lette at læse.

    • Okay. 🙂
      Jeg har godt hørt om Marian Keyes, og har hendes bog “Sushi for begyndere”. Har bare ikke fået læst den endnu. Har du læst den? Men ellers har jeg også kigget på bøgerne i Walsh serien.. De skal helt sikkert også læses på et tidspunkt.

Skriv et svar

