Ny bog med posten #1

Jeg fik mig en lille glædelig overraskelse med posten i dag. Nemlig denne bog af Gayle Forman – if i stay. Jeg havde bestilt den på Amazon.com, og da leveringstiden er på ca. 10 dage, havde jeg da lykkeligt glemt alt om den. Men det kan altså være godt at være lidt glemsom, så er det faktisk muligt at give sig selv en overraskende gave.😀

Jeg må indrømme at jeg først og fremmest faldt for bogens forside. Jeg kan ikke stå for en flot forside på en bog. Men jeg glæder mig hvert fald til at få den læst, for den lyder super god, og har fået gode anmeldelser rundt omkring.. Så jeg må bare igang..🙂

7 thoughts on “Ny bog med posten #1

  1. Åhh, det er altid lækkert at få flere bøger ind af døren – specielt når det er sådan lidt overraskelses agtigt som med denne her.😀
    Jeg har næsten lige fået bøger ind af døren, og jeg glæder mig allerede som et lille barn til de næste. Laughs.

    Forsiden på “If I Stay” er til gengæld super flot! Love it.😀

Skriv et svar

