Cover-release: Boundless af Cynthia Hand

Cynthia Hands to forrige bøger er kendt for deres smukke forsider. Den tredje del af serien Unearthly er ingen undtagelse. Titlen er Boundless og forsiden er fin, smuk og lyserød. Første bog i serien udkommer desuden på dansk til august af forlaget Tellerup – og de af jer der ikke læser engelske bøger, kan godt glæde sig! Den er intet mindre end fantastisk hvis man er til genren paranormal romance.
Anden bog Hallowed har jeg haft liggende ulæst i et godt stykke tid nu. Selvom jeg har glædet mig rigtig meget til at læse fortsættelsen til Unearthly, har jeg ikke fået læst den endnu. Der er også gået lidt over et år siden jeg læste den første, til den anden udkom, så meget er glemt – desværre. Det er tit ærgerligt at der er så langt mellem udgivelserne i en serie, for man mister lidt lysten og glemmer handlingen, inden.
Nok om det! ;) Nyd coveret og rigtig god læselyst.

Læs mere: Goodreads | Cynthia Hand | Min anmeldelse af første bog i serien ‘Unearthly’

Udgivelsesdato: 22. Januar 2013

 

2 thoughts on “Cover-release: Boundless af Cynthia Hand

  1. Der er faktisk noget om det du siger med, at man lidt mister lysten til at læse en efterfølger til en bog, hvis der går for længe imellem … Med få undtagelser kan jeg da aldrig huske helt præcist hvad der skete, medmindre jeg bladrer den igennem eller genlæser den .. På den anden side kan jeg godt se, at det tager en krig at skrive en god bog, så de stakkels forfattere kan vel nærmest ikke være hurtigere :P Men årh det ville være rart ikke at skulle vente ..

    • Du har ret. Det er også lidt strengt af mig at sige. Selvfølgelig kræver det meget tid og et stort arbejde af forfatteren at skrive en fortsættelse. :)

Skriv et svar

