Nyt på hylden #55

Puha, jeg er begyndt at synes det er lidt pinligt med alle de nye bøger jeg viser frem. MEN, jeg kan ikke stå for et godt tilbud. For billige, dét var de altså. Og uundværlige – naturligvis. Som de skarpe nok har opdaget er ikke alle sammen lige ‘nye’. Skruen strammes og Alkymisten har jeg allerede fået læst her i påsken. Førstnævnte og Høstens engle er til anmeldelse. Alt i alt, en rigtig god blanding – lige fra klassikere, til min 100 Klassikere udfordring, til vampyrer og til Danmarks første krimi – Hvad skovsøen gemte.

Forbrydelse og straf af F.M. Dostojevskij

The Iliad & the Odyssey af Homer

Peter Pan af J. M. Barrie

Pi’s liv af Yann Martel

Din for evigt af J. R. Ward

Død og forelsket af Tara Hudson

Høstens engle af Alden Bell

Skruen strammes af Henry James

Bridget Jones – samlet af Helen Fielding

Minder i mol af Nicholas Sparks

Alkymisten af Paulo Coelho

En shopaholic i New York af Sophie Kinsella

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

3 tanker om "Nyt på hylden #55"

Skriv et svar

