Ugens cover #13

Jeg sidder tit og savler over de mange underskønne forsider der findes, så derfor har jeg besluttet at jeg vil dele dem med dig på bloggen!

Nogen siger at man ikke må dømme en bog ud fra coveret alene. Men derfor kan vi vel godt beundre det, ikke? Ugens cover vil for det meste være bøger der ikke er udkommet endnu og oftest bøger på engelsk.

Denne uges cover går til starten på endnu en dystopisk serie; Gravity af Melissa West

Udgivelsesdato: 16. Oktober 2012

5 thoughts on “Ugens cover #13

  1. Det er også bare så lækkert :) Jeg elsker det.

    Den er rigtig rigtig god. Ved ikke hvorfor jeg var såå lang tid om at komme i gang med den, og hvorfor jeg droppede den første gang jeg prøvede at læse den

  2. Lidt forsinket trækker jeg nu en vinder af min give away, skulle egentlig have gjort det i går, men var simpelthen for træt, så det blev i dag i stedet. Der var desværre kun 5 deltagere. Men jeg brugte random.org, fordi jeg ikke gad andet :P

    • Arh hov. WordPress driller virkelig disse dage.. Ved ikke lieg hvordan mit indlæg kom herind..

      nå..

      Men jeg er lieg blevet færdig med bogen, og den var virkelig god! Er så ærgelig over at jeg ikke har de næste i serien endnu. øv.

  3. Tak, og i lige måde. Jeg mistede selv min morfar til kræft for mange, mange år siden. Jeg glæder mig til tiden kommer, hvor man kan mindes uden tårer. :)

    Tak, og det er godt at være tilbage. Det blev lidt for meget, ikke at skulle lave noget ved siden. xD

  4. Jeg må da indrømme, at jeg stort set altid dømmer en bog ud fra coveret. Hvis jeg går og kigger på bøger, tager jeg kun dem der ser flotte ud, fordi det er dem der er interessante. Jeg går nok glip af en masse interessante bøger som ikke har flotte covers, men sådan er det jo.
    Dette cover er super smukt! :) Man får virkelig lyst til at læse en bog med så fot et cover!

Skriv et svar

