Nyt på hylden #43

Nye friske bøger på hylden er altid dejligt. Det samme er det selvfølgelig med en god bog at læse i. Flere sandheder og løgne har jeg fået til anmeldelse. Den udkommer den 15. November, men jeg har ladet mig fortælle, at den kan købes allerede på bogmessen i weekenden, hvor du også kan få den signeret af forfatteren Mette Julin. Ret mig hvis jeg tager fejl. Forbudt er endnu et anmeldereksemplar og jeg glæder mig især til, at læse denne. Den handler om en bror og søster der forelsker sig. Det lyder ret frastødende, men jeg har hørt, at den skulle kunne ændre ens tanker omkring det og være god. Rigtig god endda. Jeg kan ikke stå for hyggelige julehistorier og da jeg sidste år med succes læste juleromanen All I Want for Christmas, blev jeg nødt til at have en til i år – Wrapped up in You. Den er altså rigtig indbydende at se på, med sølvglimmer og flotte farver.

Flere Sandheder & Løgne af Mette Julin

Forbudt af Tabitha Suzuma

Wrapped Up In You af Carole Matthews

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

6 tanker om "Nyt på hylden #43"

  1. Forbudt/Forbidden er virkelig og, den sætter nogle tanker igang. Jeg må sige, at jeg har ændret mit syn på det med søster og bror, efter jeg har læst den. 8)

Skriv et svar

