Update på movie stills: Breaking Dawn & The Hunger Games

Der er i løbet af ugen blevet frigivet nogle flere billeder fra de to titler, som er nævnt i overskriften. Fjerde film i Twilight-sagaen, Breaking Dawn, og fra The Hunger Games. Ih, man bliver ikke mindre spændt på at se filmene efter at se disse billeder. Og desuden tror jeg, jeg er ved at blive bare en lille smule mere Team Gale efter det nyeste billede af ham er kommet frem. ;)

Breaking Dawn

The Hunger Games

Kilde: Ew.com og The Hunger Games Facebook
5 thoughts on “Update på movie stills: Breaking Dawn & The Hunger Games

  1. Ingen tvivl om, at Gale er L.æ.k.k.e.r….. Men men men, i bogen kunne jeg bedst lide Peeta grundet hans personlighed, såååå, jeg tror jeg holder mig til Peeta… Men mums hvor er Gale lækker…!!!

  2. Jeg glæder mig til at se dem begge to :D
    har set The Hunger Games Trailer hvilket gør at jeg glæder mig endnu mere til at se den

Skriv et svar

