Killinger: 3 uger

Så er killingerne blevet 3 uger gamle. Personligt synes jeg de har den sødeste alder lige nu. De er begyndt at ville op og lege, og spinder når man kæler med dem. Oven i købet er de også så søde at se på.

13 tanker om "Killinger: 3 uger"

  1. Hvor er de vel nok fine. De giver mig sådan lyst til at råbe i en meget høj og skinger stemme (sådan som jeg ofte gør af mine egne katte: BABY! Kitties are the best.

  2. Jeg er helt forelsket i den grå killing på det første billede. Men ihh hvor er de bare smukke alle sammen. Godt nok har jeg selv en killing rendende rundt her hjemme, men med hans snart 6 måneder er han altså ikke lige så lille, eller lige så cute, som dem der.

    Jeg får helt lyst til at stikke hånden igennem skærmen og kæle med dem. =D

    • Hehe, den helt grå er også min “yndlings”. Det er svært at have en enkelt yndlingskilling, de er allesammen dejlige. Men det er ham jeg helst vil beholde, og han skal hedde Dimitri. :D
      Hehe, de kommer jo til salg på et tidsspunkt, hvis det er? ;)

  3. Jeg ville SÅ gerne købe en af dem, men jeg har jo lige købt en killing for et par måneder siden, så jeg må desværre nok springe over denne gang. Hehe. Men smukke er de, og navnet Dimitri passer skide godt til ham. Det er faktisk et rigtigt godt kattenavn! Vores den lille hedder Fizban, mens vores voksne hunkat hedder Shantea. =)

    Hvor mange af dem er hanner og hvor mange er hunner, ved du det?

    • Det er også iorden. Hehe. Man kan også få for mange, selvom katte er skønne. Vi er oppe på 10 lige nu med killingerne. En dyr fornøjelse også, da mine katte skal have det allerbedste (og dyreste) kattemad. :D
      Jo tak.. :) Jeres kattes navne er også super søde, og unikke.
      Ja, der er 4 hanner og 1 lille hun. :)

  4. Ja, 10 er måske lige i overkanten. Min mor og stedfar har 9 katte, og personligt syntes jeg det er så mange katte, at det begynder at blive upersonligt. Jeg har det fint nok med mine to (vi må alligevel ikke have flere hvor vi bor) selvom jeg sagtens kunne klemme en lille killing ekstra ind. Laughs.

    Og hold da op ja, den med den dyre fornøjelse kender jeg godt selv – og her troede jeg det var dyrt at skulle fodre på to med top-kvalitets fodder. 0.o
    Min mors ene hankat er lige røget en tur til dyrlægen, netop grundet for dårlig fodder kvalitet, så jeg betaler sku gerne det ekstra det koster for at mine dyr har det godt!

    Uhh, har du fundet navne til dem alle sammen endnu?

    (*host host*, var der forresten nogen der sagde skør kattedame her???)

    • Ja, kan godt følge dig i, at det bliver for upersonligt med alt for mange katte. Derfor sørger jeg for at ‘snakke’ meget med dem allesammen, så de ikke føler sig glemt. Og kunne ikke undvære en eneste af dem. :)

      Min søster og mig har prøvet at finde navne til dem. Indtil videre har vi fundet på Bølle, Isabella, Sorte (jeg ved det, meget opfindsomt :D) og så Dimitri.

      Hehe. Det er altid hyggeligt at snakke med andre kattedamer. ;)

Skriv et svar

